تصاحب مغازه پدرزن رویای داماد فراری :     زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم ...



 

عروس فراری داماد را به خاک سیاه نشاند , رویای فرمانروای بزرگ , فراری

 

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای اینکه به من و فرزندش نفقه ندهد، ۲ سال است که متواری شده و تنها به فکر به چنگ آوردن سهم پدرم از مغازه مشترکشان است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق خود را به قاضی فریبرز مردانی رئیس شعبه ۲۷۱ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن که همراه خود شاهد نیز داشت، بیان کرد: من و شوهرم با یکدیگر فامیل هستیم و این موضوع باعث شده تا هیچ کسی حرف های مرا باور نکند و همه فکر کنند که من دروغ می گویم.

وی با اشاره به اینکه یک فرزند داریم، ادامه داد: شوهرم با پدرم در یک مغازه شریک هستند و بیشتر مشکلات ما بر سر این مغازه است؛ در واقع به جای اینکه این مغازه منبع درآمد ما باشد، بیشتر باعث مشکلات و اختلافات ما شده است.

شاهد پرونده که از همسایه های قدیم و خانوادگی زن است، در برابر قاضی مردانی گفت: شوهر این زن دائم فحاشی می کرد و به جای مهربانی ناسزا می گفت.

زن بار دیگر در برابر قاضی مردانی عنوان کرد: صدای شوهرم در حال فحاشی را ضبط کردم و هر بار که به آن گوش می کنم، مجبور به خوردن قرص اعصاب هستم تا آرام شوم.

وی با اشاره به اینکه شوهرم ۲ سال است که خرجی نمی دهد، گفت: از شوهرم نفقه این سال ها و طلاق می خواهم و او موظف به پرداخت حق من و فرزندم است؛ شوهرم با پدرم در یک مغازه شریک است و برای اینکه به من و فرزندش نفقه ندهد، ۲ سال است که متواری شده و تنها به این موضوع فکر می کند که مغازه را به چنگ آورد.

زن در حضور قاضی مردانی بیان کرد: مغازه ای که پدرم و شوهرم در آن شریک هستند، باعث دعوای ما می شد و این تا جایی ادامه پیدا کرد که من از شوهرم متنفر شدم و می خواهم هر چه سریعتر از او جدا شوم.

وی در ادامه اظهار داشت: شوهرم حتی چند بار روی من و فرزند دست بلند کرده ولی هیچ کسی حرف های ما را قبول نمی کند و اقوام آنقدر شوهرم را قبول دارند که فکر می کنند همه مشکلات را من به وجود آوردم.

زن در انتها با اشاره به اینکه به چنگ آوردن مغازه پدرم، از هر چیزی برای شوهرم مهم تر است، عنوان کرد: شوهرم از زمانی که موضوع نفقه را مطرح کردم، متواری است و حاضر به پرداخت نفقه نیست و من تنها راه را طلاق می دانم.

قاضی مردانی رئیس شعبه ۲۷۱ این مجتمع قضایی خانواده بعد از شنیدن اظهارات زن و شاهد، صورت جلسه را آماده کرد تا رسیدگی به پرونده صورت گیرد..... / خبرگزارى فارس 


ویدیو : تصاحب مغازه پدرزن رویای داماد فراری