تشكیل جلسه غیر علنی مجلس :         ملت عاشورایی ما از مجلس شورای اسلامی به ...



 

 

جلسات غیر علنی مجلس , نتیجه جلسه رای اعتماد مجلس , تعداد جلسات غیر علنی مجلس

 

 

ملت عاشورایی ما از مجلس شورای اسلامی به عنوان محرک تصمیمی‌گیری‌های نظام انتظار دارند که در برابر فتنه‌گران، آشوب طلبان و دین پرستان تصمیمی جدی بگیرند.




نماینده دنا و بویراحمد گفت با اشاره به حوادث روز عاشورا خواستار برگزاری جلسه غیر علنی در روز چهارشنبه با حضور مسوولین امنیتی ، نظامی و قضایی کشور شد.

 


به گزارش خبرنگار ایلنا،ستار هدایتخواه در آغاز جلسه علنی امروز در تذکری با قرائت آیه انالله اناالیه راجعون اظهار داشت: فاجعه اهانت به امام حسین (ع) و مقدسات از سوی عده‌ای اوباش و با هدایت فتنه گران داخلی و خارجی در روز عاشورا صورت گرفت که به ساحت مقدس امام حسین (ع) و رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

 

 

وی با استناد به اصل ۶۷ قانون اساسی و با اشاره به سوگند نمایندگان تصریح کرد: در حادثه‌ای که در روز عاشورا در تهران اتفاق افتاد بار دیگر تاریخ تکرار شد و عده‌ای با تاسی از آل مروان و آل زیاد با سوت وهل هله و کف جان و دل مردم داغدار را جریحه دار کردند.


 

هدایتخواه ادامه داد: این عده با آتش کشیدن اموال عمومی مردم تداعی کننده به آتش کشیدن خیمه‌های آل الله به دست عمر سعد در عصر عاشورا بودند .


 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ملت عاشورایی ما از مجلس شورای اسلامی به عنوان محرک تصمیمی‌گیری‌های نظام انتظار دارند که در برابر فتنه‌گران آشوب طلبان و دین پرستان تصمیمی جدی بگیرند و به سوگندی که در آغاز کار خود برای پاسداری از حریم اسلام یاد کردند پایبند باشند.


 

وی در ادامه یادآور شد: ما جمعی از نمایندگان ملت در اعتراض به این حرکت مهم و ضد انقلابی به مدت نیم ساعت جلسه را تعطیل و بعد از راهپیمایی در اطراف مجلس با حضور بر سر مزار شهدای مجلس به صحن باز گردیم.

 

 

هدایتخواه همچنین خواستار برگزاری جلسه غیر علنی در روز چهارشنبه با حضور مسوولین امنیتی ، نظامی و قضایی کشور شد.







 



ویدیو : تشكیل جلسه غیر علنی مجلس