تسهیلات ویژه برای رتبه های برتر‌ کنکور : معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از ...


معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از ارایه تسهیلات به نفرات برتر کنکور سراسری ۹۲ خبرداد و گفت: نفرات برتر کنکور در صورت انتخاب دانشگاه علم و صنعت از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند. خبرگزاری مهر: معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از ارایه تسهیلات به نفرات برتر کنکور سراسری ۹۲ خبرداد و گفت: نفرات برتر کنکور در صورت انتخاب دانشگاه علم و صنعت از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند.

دکتر محمد فتحیان با اشاره به تسهیلات دانشگاه علم و صنعت ویژه رتبه های برتر کنکور گفت: دانشگاه علم و صنعت ایران در کنار تسهیلات عمومی که به تمامی دانشجویان اختصاص می دهد در حد امکان، تسهیلاتی ویژه را برای دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان فراهم می آورد.
 
وی از جمله این تسهیلات به امکان تحصیل همزمان در دو رشته کارشناسی، تسهیلات ویژه برای دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان، برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر (کارشناسی ارشد ودکتری) بدون شرکت در آزمون های سراسری سازمان سنجش آموزش کشور، تدارک امکانات خوابگاهی ویژه برای داوطلبانی که رتبه کشوری آنان در آزمون سراسری کمتر از ۵۰۰ باشد، اشاره کرد.
 
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: امکان تغییر رشته به هر یک از رشته های مورد علاقه برای داوطلبانی که رتبه کشوری آنان زیر ۳۰۰ باشد و ارایه تسهیلات ویژه برای مدت یک سال، به داوطلبانی که رتبه کشوری آنان در آزمون سراسری زیر ۲۰۰ باشد (این امکان، در صورت داشتن شرایط علمی خوب، برای سال های بعد قابل تمدیداست ) از جمله تسهیلات این دانشگاه ویژه رتبه برتر های کنکور سال ۹۲ است.


ویدیو : تسهیلات ویژه برای رتبه های برتر‌ کنکور