تساوی الاهلی در حضور دو بازیکن ایرانی : تیم فوتبال الاهلی با حضور دو بازیکن ...


تیم فوتبال الاهلی با حضور دو بازیکن ایرانی خود در آخرین بازی هفته نخست لیگ ستارگان قطر، یک تساوی ارزشمند را در خانه الجیش به دست آورد. خبرگزاری ایسنا: در آخرین دیدار هفته نخست فصل جدید لیگ ستارگان قطر، دو تیم الجیش و الاهلی برابر هم صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دو تیم در این دیدار که در ورزشگاه خانگی الجیش برگزار شد بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و به نظر می‌رسید که هر دو به سه امتیاز فکر می‌کند. در دقیقه 39 بازی، این الجیش بود که پیش افتاد و نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم، شاگردان کرانچار که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند. در دقیقه 69 بازیکن الجیش به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود و در نهایت هم بازی با همین نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شود.

در این دیدار، مجتبی جباری و پژمان منتظری، دو بازیکن ایرانی الاهلی در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند. منتظری 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و در دقیقه 13 یک کارت زرد از داور دریافت کرد. جباری نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در دقایق پایانی تعویض شد.


ویدیو : تساوی الاهلی در حضور دو بازیکن ایرانی