تزئین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری : در خانه های مدرن امروزی اغلب آشپزخانه ...


در خانه های مدرن امروزی اغلب آشپزخانه ها دارای پیشخوان یا همان اپن هستند و معمولا هم به فضای نشیمن و یا اتاق غذاخوری دید و دسترسی دارند. وب سایت چیدانه: در خانه های مدرن امروزی اغلب آشپزخانه ها دارای پیشخوان یا همان اپن هستند و معمولا هم به فضای نشیمن و یا اتاق غذاخوری دید و دسترسی دارند. پس بسیار مهم است که به تزیینات روی اپن آشپزخانه دقت و توجه کنیم، چرا که این اپن ها هستند که دید زیبایی از آشپزخانه ما را به نمایش می گذارند.

تزئین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده , وسایل آشپزخانه , خلاقیت با وسایل ساده

اگر فکر می کنید انجام این کار سخت است، ما در این مطلب به شما می گوییم که اصلا هم این طور نیست، این مطلب به شما کمک خواهد کرد که  بتوانید این تزئینات را به اسانی هر چه تمام تر روی اپن آشپزخانه تان پیاده کنید پس چیدانه را همراهی کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



گیاهان زینتی فضای باز، زندگی بخش گلدان های پاییزی!

خلاقیت در خانه با وسایل ساده , وسایل دکوری , خلاقیت در منزل با وسایل ساده

به جرأت می توانم بگویم انسانی وجود ندارد که نسبت به گل و گیاه بی علاقه باشد و اقرار به تأثیر سبز آن ها در زندگی مان نکند. چقدر خوب است که در هر خانه حداقل یک نفر شیفته ی این موجودات زنده ی زندگی بخش باشد و طراوت و تازگی آن ها را در خانه جاری سازد.

اکنون که در میانه های پاییز به سر می بریم، می خواهیم در کنار شما گل و گیاهان سبز و خوش رنگ را در گلدان های پاییزی دکوراسیون منزل مان بچینیم و عصرانه ی پاییزی مان را با تماشای یک تصویر زنده ی زندگی بخش نوش جان کنیم. چیدانه مثل همیشه در کنج گرم و نرم خانه ی شما همراه شماست...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


درب ضد سرقت و آنچه باید بدانید!


آموزش ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی ساده , ساخت کتابخانه با وسایل ساده , تزیین اتاق نوزاد با وسایل ساده

در طول تاریخ انسان همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد امنیت و آرامش بوده و هست. و سعی کرده است تا با اقداماتی از حریم خانه و منزل خود حفاظت کند. تولید درب های ضد سرقت یکی از این اقدامات است که امروز در چیدانه می خواهیم به بررسی آن ها بپردازیم و ببینیم که درب های ضد سرقت چه کارایی و ویژگی هایی دارند، پس در این مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۰ کاربرد بی نظیر خز در دکوراسیون منزل

کارهای هنری با وسایل ساده , وسایل های نظافت آشپزخانه , وسایل جایگزین کابینت آشپزخانه

کم کم به فصل سرما نزدیک می شویم، و زمان آن رسیده که لباس پشمی ها و پتوهای ضخیم را از کمدهای خود بیرون بیاوریم، و به دکوراسیون منزل خود را کمی حال و هوای زمستانی تر ببخشیم. پارچه های پشمالو یا بنگالین یکی از آن عناصری است که به خوبی می تواند در فضای داخلی شما بدرخشد، پارچه ی پرزدار یا پوست مصنوعی ،پارچه‌هایی که پوشش مویی ضخیمی دارند و رنگ و اندازه آن شبیه خز واقعی است که به پولیش معروف است و نخ آن مصنوعی است. بافت نرم و پشمالوی دوست داشتنی این پارچه جان می دهد برای شب های سرد پاییز رو به زمستان ! با چیدانه همراه باشید تا با هم سری به این پشمالوهای دوست داشتنی بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مبلمان L شکل در طراحی دکوراسیون منزل

نکاتی برای درست کار کردن وسایل آشپزخانه , ساخت وسایل ساده با فلز , وسایل تزیینی آشپزخانه

فضای نشیمن به عنوان یکی از عمومی ترین فضاهای داخلی منزل همواره در دکوراسیون حائز اهمیت بوده است، بنابراین آنچه بیشتر در این فضا نسبت به سایر عناصر مهم است نوع مبلمان مناسب فضا و نحوه ی چیدمان عناصر این فضاست. امروز در چیدانه می خواهیم به بررسی و کاربرد مبلمان L شکل در فضای نشیمن بپردازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : تزئین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری