تریلر عاشقانه برد پیت و کوتیار : برد پیت و ماریون کوتیار به عنوان بازیگران ...


برد پیت و ماریون کوتیار به عنوان بازیگران اصلی تازه‌ترین درام سینمایی رابرت زمیکس که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده، جلوی دوربین خواهند رفت. آی‌ سینما: برد پیت و ماریون کوتیار به عنوان بازیگران اصلی تازه‌ترین درام سینمایی رابرت زمیکس که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده، جلوی دوربین خواهند رفت.

تازه‌ترین پروژه سینمایی رابرت زمیکس کارگردان برنده اسکار («فارست گامپ») توسط استودیوی «پارامونت پیکچرز» از 23 نوامبر 2016 روانه پرده سینماها می‌شود. این فیلم که یک تریلر عاشقانه است و قصه‌اش در جریان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، براساس داستانی به قلم استیو نایت فیلمنامه‌نویس انگلیسی ساخته می‌شود.

عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر عاشقانه

تهیه‌کنندگی آن نیز به عهده گراهام کینگ است که در کنار زمیکس و استیو استارکی تولید و اجرای این پروژه را به عهده دارند.

زمیکس فیلمساز 63 ساله امریکا به تازگی درام سه‌بعدی «پیاده‌روی» (The Walk) را بر پرده سینماها داشت که پخش آن به عهده کمپانی «سونی» بود و با وجود واکنش مثبت منتقدان نتوانست در گیشه عملکرد مثبتی داشته باشد و چندان که باید و شاید با استقبال روبه‌رو نشد.

زمیکس این روزها مشغول ساخت درام‌کمدی «ماشین جنگی» برای شبکه نتفلیکس است و کوتیار بازیگر 40 ساله فرانسوی نیز مشغول بازی در فیلم اقتباسی «کیش آدمکش» با بازی مایکل فاسبندر است. این فیلم براساس یک ویدئوگیم معروف به همین نام توسط جاستین کرزل (کارگردان «مکبث») ساخته می‌شود.


ویدیو : تریلر عاشقانه برد پیت و کوتیار