ترکیه، آذربایجان، گرجستان یا ایران؟ : کشورهای توریست پذیر همسایه، کم کردن قیمت ...


کشورهای توریست پذیر همسایه، کم کردن قیمت خدمات گردشگری خود را در برنامه دارند، در حالی که مسافرت در داخل کشور، هر روز گرانتر می شود. همسایه های ایران، چشم به حضور میلیونی گردشگران خارجی دوخته اند و بهترین مشوق برای دزدیدن قاپ جماعت اهل سفر را "ارزان فروشی" می دانند. کشورهای توریست پذیر همسایه، کم کردن قیمت خدمات گردشگری خود را در برنامه دارند، در حالی که مسافرت در داخل کشور، هر روز گرانتر می شود.

زنگها خیلی وقت است برای گردشگری داخل به صدا درآمده، همسایه های ایران، چشم به حضور میلیونی گردشگران خارجی دوخته اند و بهترین مشوق برای دزدیدن قاپ جماعت اهل سفر را "ارزان فروشی" می دانند.

در این میان، گردشگران ایرانی، سهم قابل توجهی را در گردشگران خارجی این کشورها دارند. آمار رسمی کشورهایی مانند آذربایجان و ترکیه می گوید گردشگران ایرانی در سالهای اخیر، در رتبه های دوم تا چهارم کشورهای صادر کننده گردشگر به آنها قرار داشته است.

جدیدترین ترفندی که کشورهای همسایه ما برای جذب گردشگران ایرانی، تدارک دیده اند، کم کردن قیمت خدمات گردشگری است. این روش به عنوان بهترین راه برای جذب گردشگران کشوری مانند ایران که در آن مسافرت، کاری گران و تجملاتی تلقی می شود، به خوبی جواب می دهد. زیرا با پرداختن هزینه کمتری، مسافرت خارجی را تجربه می کنند.


ویدیو : ترکیه، آذربایجان، گرجستان یا ایران؟