تروریست ها منتظر اقدام سپاه باشد : فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به ...


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به تروریست های تکفیری هشدار داد که طی روزهای آینده منتظر اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند. پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران: فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به تروریست های تکفیری هشدار داد که طی روزهای آینده منتظر اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.

سردار سرتیپ محسن کاظمینی درباره اینکه سپاه پاسداران چه واکنشی نسبت به شهادت سردار همدانی نشان خواهد داد، اظهار کرد: در چند روز آینده منتظر خبر اقدام تلافی جویانه سپاه بر علیه تروریست های تکفیری باشید.

وی در پاسخ به سئوالی درباره نحوه ی شهادت سردارهمدانی در سوریه، بیان کرد: ایشان در طول مسیر در حالی که فاصله یک منطقه تا منطقه دیگر را طی می کرده اند، به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با اعلام جزئیات نحوه شهادت سردار همدانی، تصریح کرد: ایشان به همراه راننده خود در نزدیکی های حلب مشغول رصد کردن منطقه بوده اند که به کمین نیروهای دشمن برمی خورند.

سردار کاظمینی ادامه داد: متاسفانه در جریان این ماجرا، سردار همدانی به شهادت می رسند و رانند ایشان نیز زخمی می شوند.

حاج حسین همدانی از سرداران فاتح خرمشهر بود که روز پنجشنبه در جبهه نبرد با دست پروردگان صهیونیزم به همرزمان بهشتی اش از جمله محمود شهبازی، ابراهیم همت، محمد بروجردی، احمد متوسلیان و احمد کاظمی ملحق شد.

پیکر سردار همدانی پس از تشییع در تهران، به همدان منتقل می شود تا در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. مراسم وداع با شهید همدانی در مقبرة الشهدای شهرک شهید محلاتی تهران با حضورجمع زیادی از مردم مومن و یاران و همرزمان آن شهید بزرگوار برگزار شد.

سردار همدانی یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که تجربه فرماندهی جنگ های ناهمتراز، تجربه جنگ تحمیلی در استان های غربی، فرماندهی سپاه محمد رسول ا...(ص)، مشاور فرمانده کل سپاه و جانشینی قرارگاه امام حسین(ع) را در کارنامه داشت.


ویدیو : تروریست ها منتظر اقدام سپاه باشد