تروریست‌های جبهة‌النصرة قبر عالم دینی حلب را نبش کردند (تصاویر+ ۱6 ) : گروههای ...



تصاویر عالم , نخستین تصاویر از درگیری با تروریست‌ها در کرمانشاه , پلی که چینی ها برای المپیک 2020 طراحی کردند تصاویر

گروههای تروریستی در حلب به سرکردگی جبهة النصرة با حمله به یکی از مساجد حلب قبر یکی از بزرگان دینی این منطقه را تخریب و نبش کردند.

به گزارش ابنا ـ عناصر گروه تروریستی جبهة النصرة روز شنبه با حمله به مسجد الکلتاویه که در نزدیکی منطقه باب الحدید در حلب قدیم قرار دارد اقدام به تخریب و نبش قبر یکی از علما و بزرگان دینی این منطقه کردند.

ترویست‌های تکفیری پس از حمله ، ۲۰ نمازگزار این مسجد را در یکی از اتاق‌های مسجد زندانی کرده و اقدام به نبش قبر «شیخ محمد النبهان» عالم برجسته دینی حلب کردند.

تروریست‌های جبهة النصرة که به گفته شاهدان عینی حدود دویست نفر بوده‌اند در حمله به این مسجد علاوه بر نبش قبر شیخ محمد، قبور همسر، خواهر و یکی از فرزندان وی را که در جوار مزار این عالم دینی دفن شده بودند نبش کردند.

در تصاویر منتشر شده، تکفیری‌ها با دریل و کلنگ اقدام به تخریب قبور کرده و پس از خارج کردن بقایای اجساد، آنها را به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

شیخ محمد بن احمد بن نبهان بن خضر که نسب وی به قبایل الزبیدیه می‌رسد در سال ۱۹۰۰ میلادی در حلب به دنیا آمده و در سال ۱۹۷۴ درگذشت. نسب وی از طرف مادر هم به ذریه امام حسین(ع) می‌رسد.

دکتر محمد الحوت امام جماعت مسجد الکلتاویه درباره شیخ محمد النبهان می‌گوید: این شیخ بزرگ اجازه اجتهاد در امور شرعی را داشته و یکی از شخصیت‌های بزرگی بوده که در بیداری مسلمانان در مقابله با دشمنان نقش‌ زیادی ایفا کرده است.

وی افزود: علمای زیادی از مناطق و کشورهای مختلف برای دیدار با این عالم بزرگ به حلب آمده و او از جایگاه والایی در بین مردم برخوردار بوده است.

گروه تروریستی جبهة النصرة با اعلام اینکه مزار این شیخ یکی از نشانه‌های شرک محسوب می‌شده، با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام افتخار به دست زدن به چنین جنایت هولناکی، اعلام کردند که خداوند بر ما منت گذاشت و توفیق داد که این مظهر شرک را از بین بردیم!

این گروه مشرک اعلام کرده که در تخریب این مکان جبهة انصارالدین، احرار الشام، محکمه شرعی حلب، و هیأت امر‌به‌معروف‌ونهی‌ازمنکر مشارکت داشته‌اند.

عناصر تروریستی پس از ارتکاب این جنایت، به جشن و پایکوبی پرداختند که مردم سوریه پس از شنیدن این اقدام به شدت خشمگین و ناراحت شده‌اند.

تخریب و نبش قبر شیخ محمد النبهان اقدامی برخاسته از تفکر وهابیت است. مرقد این عالم دینی برای مردم حلب و سوریه از اماکن مقدس و شناخته شده به شمار می‌رفت.

 

تصاویر تروریست ها به هلاکت رسیده , پرسش و پاسخ دینی حکمت طریف , تصاویر زیبا

 

تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , عالم

 

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

 

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما

 

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , عالم برزخ , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6

 

عالم فشار , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , تصاویر جشن حافظ 2

کم کردن حجم تصاویر , تصاویر جالب , تصاویر بازیگران 2

نرم افزار کاهش حجم تصاویر , تصاویر سقوط هواپیمای مسافری در رودخانه , تصاویر اربعین

 

دینی , البوم تصاویر زیبای آتیلا پسیانی , ساخت تصاویر متحرک gif

 

محمود دینی , تصاویر سقوط هواپیما روی خانه مسکونی , کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

 

تصاویر روز , تصاویر دیدنی , تصاویر مفهومی

 

تصاویر خفن , مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی قم , پاسخگویی به سوالات دینی

 

کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند , تصاویر گل , نرم افزار ساخت تصاویر متحرک

 

تصاویر متحرک خنده دار , تصاویر حیوانات , تصاویر آیفون 7

 

بازیگرانی که کشف حجاب کردند , کاهش حجم تصاویر آنلاین , سایز تصاویر اینستاگرام

 


ویدیو : تروریست‌های جبهة‌النصرة قبر عالم دینی حلب را نبش کردند (تصاویر+ ۱6 )