تركیب‌های دلنشین رنگ در اتاق خواب : تضادی كه بین رنگ نارنجی و ارغوانی پرده ...


تضادی كه بین رنگ نارنجی و ارغوانی پرده و روتختی در این دكوراسیون وجود دارد، عمق و جذابیت بیشتری را برای فضا تامین كرده است.


پادشا: فضاهای تنگ و كوچك مانند این اتاق خواب زیبا، زمانی كه با رنگ‌های روشن دكوراسیون شوند، بزرگ‌تر و وسیع‌تر جلوه می‌كنند. البته درهای آینه‌ای بزرگ موجود در این فضا، ضمن آنکه باعث بزرگتر نشان دادن اتاق شده، تاثیر رنگ‌های استفاده شده در دكوراسیون را نیز بیشتر کرده است. در این دكوراسیون، از رنگی ملایم به عنوان رنگ زمینه برای دیوارها، سقف و كف استفاده شده و سپس با كمك رنگ‌های زنده‌تر و متضاد، به دكوراسیون فضا عمق داده شده است. تضادی كه بین رنگ نارنجی و ارغوانی پرده و روتختی در این دكوراسیون وجود دارد، عمق و جذابیت بیشتری را برای فضا تامین كرده است.

کاغذ دیواری اتاق خواب , اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب

حالات دیگر از تركیب‌های رنگی مناسب برای این فضا:

1. رنگ‌های سرد از قبیل سبز و سبز-آبی كه در این دكوراسیون استفاده شده، حال و هوایی آرام و در عین حال جذاب به فضا داده است. همچنین هماهنگ كردن رنگ سقف با یكی از لایه‌های پرده، سبب شده دكوراسیون فضا جلوه‌ای متحد به خود بگیرد.

پرده اتاق خواب , تزیین اتاق خواب , رنگ اتاق خواب

2. استفاده از طیفی هماهنگ از رنگ صورتی، روشنایی خورشید را به این اتاق خواب آورده است. همچنین رنگ کردن بخش فوقانی دیوارها با صورتی روشن‌، سبب شده نگاه‌ها به سمت بالا هدایت شود و کوچکی اتاق به چشم نیاید.

کمد دیواری اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب دخترانه , طراحی اتاق خواب

3. در نظر گرفتن رنگی تیره برای كف و همچنین قسمت پایین دیوارها، چشم‌ها را به سمت فضای بالا هدایت می‌كند و فضای بازتری را جلوی چشم به وجود می‌آورد.

دیزاین اتاق خواب , اتاق خواب عروس , لوستر اتاق خواب

4. در این حالت رنگ‌های خنثی در وسعت بخشیدن به این فضا سنگ تمام گذاشته‌اند. همچنین وجود تضاد رنگی به مقدار كافی، از سادگی بیش از حد و بی‌روح به نظر رسیدن فضا جلوگیری کرده است.

چیدمان اتاق خواب , اتاق خواب مستر , دکوراسیون داخلی اتاق خواب

5. بهره گیری از رنگ‌های ملایم و روشن، بر دلباز شدن فضا تاثیر گذاشته‌اند، در حالی كه استفاده از رنگ نارنجی تیره‌تر، به دكوراسیون این فضا عمق بخشیده است.

اتاق خواب دخترانه , طراحی داخلی اتاق خواب , بازسازی اتاق خواب

6. رنگ زرد و گرمی كه به عنوان رنگ اصلی برای دكوراسیون این فضا استفاده شده، اتاق را غرق در روشنایی کرده و بر وسعت فضا افزوده است.

رنگ مناسب برای اتاق خواب , اتاق خواب کودک , دکور اتاق خواب

7. در این دكوراسیون، برای دیوارها از دو رنگ متضاد طوسی و هلویی استفاده شده كه جذابیت زیادی به محیط داده است. همچنین استفاده از رنگ خاکستری تیره برای كفپوش، چشم‌ها را به سمت بالا سوق می‌دهد.

تزیین اتاق خواب عروس , دکوراسیون اتاق خواب عروس , طراحی دکوراسیون اتاق خواب

8. در این حالت، تركیبی گرم و دوست داشتنی را مشاهده می‌كنید؛ وجود رنگ كرم ملایم بر روی دیوار مقابل، سبب شده فضا دلبازتر و وسیع‌تر جلوه كند.

عکس اتاق خواب دخترانه ساده , اتاق خواب مهرورزی , سبک‌های رایج طراحی دکوراسیون اتاق خواب

9. این تركیب رنگی طبیعی و خیالی، متشكل از سبز و طلایی روشن، سبب شده تا احساسی تسكین‌دهنده و خیال‌انگیز برای این اتاق خواب به وجود آید.

رنگ اتاق خواب عروس , دکوراسیون اتاق خواب مستر , دکوراسیون اتاق خواب نوجوان


ویدیو : تركیب‌های دلنشین رنگ در اتاق خواب