ترفندی برای فروش بیشتر مواد مخدر و محرک : سوءاستفاده کنندگان برای فروش بیشتر ...



فروش مواد مخدر , روشهای جذب مشتری برای فروش بیشتر , فیلمهای هالیوود در مورد اعتیاد به مواد محرک و مخدر

سوءاستفاده کنندگان برای فروش بیشتر مواد محرک، اسم های مختلفی به آن می دهند درحالی که ماده موثره همه این مواد یکی است.

معاون پیشگیری و اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: سوءاستفاده کنندگان برای فروش بیشتر مواد محرک، اسم های مختلفی به آن می دهند درحالی که ماده موثره همه این مواد یکی است.

به گزارش ایرنا، محسن روشن پژوه افزود: به طور مثال ماده اصلی تاثیرگذار در «علف» و «حشیش» یکی است و از گیاه شاهدانه به دست می آید اما براساس اینکه چگونه آن را ساخته و از چه قسمت گیاه استفاده می کنند، اسم های مختلفی به محصولات محرک حاصل از شاهدانه هندی می دهند.

وی تصریح کرد: از قسمت های مختلف گیاه شاهدانه، اعم از ساقه، گلبرگ و رزین، می توان مواد اعتیاد آور تولید کرد که سوءاستفاده کنندگان آنها را با نام های حشیش، گرس، علف یا ماری جوانا به بازار عرضه می کنند درحالیکه ماده موثره همه اینها یکی است.

روند صعودی مصرف مواد محرک مربوط به سال های قبل است

معاون پیشگیری و اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: در کشور یک روند افزایش مصرف مواد محرک و صنعتی نسبت به مواد سنتی مانند تریاک را داریم که از سال های قبل شروع شده است.

روشن پژوه بدون اشاره به آمار دقیق مصرف مواد محرک تصریح کرد: میزان مصرف مواد محرک صنعتی در سال گذشته چندان تغییری نداشته و روند افزایشی مصرف آن مربوط به سال های قبل تر است که البته همچنان ادامه دارد. نمی توانیم بگوییم میزان مصرف در سال 94 نسبت به سال 93 بیشتر شده اما بطور مشخص میزان مصرف مواد محرک صنعتی در سال 93 نسبت به سال 88 بیشتر شده است.

بر اساس آخرین شیوع شناسی اعتیاد در ایران، یک میلیون و 325 هزار معتاد در کشور وجود دارد که شش درصد آنها، مصرف کننده حشیش هستند.

 


ویدیو : ترفندی برای فروش بیشتر مواد مخدر و محرک