ترس عجیب سروش صحت از لیسانسه‌ ها! : سروش صحت: فیلم‌نامه یک سریال را نوشته‌ام ...



لیسانسه ها سروش صحت , سروش جمشیدی , سروش

سروش صحت: فیلم‌نامه یک سریال را نوشته‌ام با عنوان «لیسانسه‌ها» که قرار است تصویربرداری آن قبل از عید آغاز شود.

سروش صحت که مدتی‌ست قصد ساخت «لیسانسه‌ها» را دارد، در آخرین اظهار نظر خود در رابطه با ساخت این سریال می‌گوید که می‌ترسد «لیسانسه‌ها» را با همین نام جلوی دوربین ببرد، چون ممکن است مانند اتفاقاتی که برای «فیتیله»، «سرزمین کهن» و «درحاشیه» افتاد ، اشخاصی که لیسانس دارند نسبت به سریال «لیسانسه‌ها» اعتراض کنند.

سروش صحت که سابقه ساخت سریال‌های پرمخاطب «پژمان» و «ساختمان پزشکان» را در کارنامه دارد، در مورد سریال جدید خود که می‌خواهد آن را به زودی جلوی دوربین ببرد، گفت: «فیلم‌نامه یک سریال را نوشته‌ام با عنوان «لیسانسه‌ها» که قرار است تصویربرداری آن قبل از عید آغاز شود. داستان درباره سه پسر است که مدرک لیسانس خود را گرفته‌اند و دچار مشکل می‌شوند.»

صحت در ادامه با اشاره به این موضوع که دیگر در سریال‌ها و یا فیلم‌های سینمایی نمی‌توان با هیچکس شوخی کرد، ادامه داد: «نتیجه این‌گونه اعتراضات این می‌شود که نویسنده باید درباره آدم‌هایی بنویسد که نه اسم دارند، نه شغل، نه قومیت و نه هویت. حتی به نظرم با همین هم نمی‌شود شوخی کرد چون بالاخره شخصیت اصلی، جنسیت و سن دارد ولی اگر با آقایان شوخی کنیم، به ستون خانواده اهانت کرده‌ایم و اگر با زنان شوخی کنیم، به خانم‌ها توهیم کرده‌ایم، بچه‌ها هم که گل‌های زندگی‌اند و اصلاً نباید با آنها شوخی کرد!»

 

اخبار فرهنگی - آی سینما

 


ویدیو : ترس عجیب سروش صحت از لیسانسه‌ ها!