ترسناک ترین فیلم هایی که تا به حال ندیده اید : ترسناک ترین فیلم هایی که تا ...



ترسناک ترین فیلم هایی که تا به حال ندیده اید

همان فیلم های همیشگی درخشش (The Shining)، روانی(Psycho) ، اره (Saw) و سایر فیلم های کلاسیک. اگرچه این فیلم ها فوق العاده هستند و واقعا شایستگی لقب "ترسناک ترین فیلم" را دارند، ولی دنیای فیلم های ترسناک تنها محدود به این فیلم ها نیست.

هر سال در آستانه هالووین لیستی ار "ترسناک ترین فیلم ها" ارائه می شود، همان فیلم های همیشگی درخشش (The Shining)، روانی(Psycho) ، اره (Saw) و سایر فیلم های کلاسیک. اگرچه این فیلم ها فوق العاده هستند و واقعا شایستگی لقب "ترسناک ترین فیلم" را دارند، ولی دنیای فیلم های ترسناک تنها محدود به این فیلم ها نیست. به فهرست زیر نگاه کنید تا با بعضی فیلم های دیگر آشنا شوید:

ترسناک ترین فیلم دنیا , ترسناک ترین فیلم 2016 , ترسناک ترین فیلم

حمله ناگهانی

The Descent

این فیلم در سال 2006 تولید شد. در اکثر فیلم های ترسناک گروهی از دوستان سعی می کنند از چنگ یک قاتل زنجیره ای، یک حیوان درنده یا یک موجود شبه انسان بگریزند. در فیلم حمله ناگهانی هم شاهد چنین ماجرایی هستیم ولی آنچه این فیلم را از سایرین متمایز می کند این است که همه شخصیت های آن زن هستند، نسبت به مرگ نگاهی واقع گرایانه و  وحشت آور دارد و نوعی حس ترس و خفگی در وجود بینندگان ایجاد می کند.

ترسناک ترین فیلم های تاریخ , ترسناک ترین فیلم های 2015 , ترسناک ترین فیلم جهان

داستان دو خواهر

The Tale of Two Sisters

این فیلم که محصول سال 2003 است بر اساس یکی از داستان های محلی کره ای ساخته شده است. وقتی این دو خواهر وارد خانه پدر و نامادری خود می شوند، اتفاقات عجیب و مافوق طبیعی انتظار این خانواده از هم پاشیده را می کشد. نامادری بدجنس، لحظه های مرموز و ترسناک و جو غریب و مرموز خانه بر جذابیت این فیلم می افزاید.

ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , دانلود ترسناک ترین فیلم 2016 , لیست ترسناک ترین فیلم های جهان

جن زده

Possession

نویسنده این فیلم که در سال 1981 تولید شد لهستانی تبار بود و داستان طلاق خود را به صورت یک فیلمنامه درآورد که بعدا به یک شاهکار تبدیل شد. شخصیت اصلی فیلم، مارک، از یک سفر کاری به خانه برمیگردد و امیدوار است که بتواند رابطه  خود را با همسرش بهبود ببخشد و زندگی مشترکش را نجات دهد. اما در کمال ناراحتی در می یابد که همسرش نه تنها با یک مرد آلمانی بلکه با یک موجود شاخکدار و عجیب در ارتباط است. از اینجاست که فیلم حالت ترسناک و عجیب به خود می گیرد. به گزارش برترین ها  در این فیلم صحنه های پر از خشونت و خونریزی و همین طور همه احساساتی که جدایی و طلاق به همراه دارد دیده می شود.

ترسناک ترین فیلم ها , ترسناک ترین فیلم های دنیا , ترسناک ترین فیلم های جهان

هزارتوی پن

Pan's abyrinth

این فیلم در سال 2006 به زبان اسپانیایی ساخته شد. موجودی کریه که چشم هایش بر کف دستانش قرار دارند دختری به نام افلیا را دنبال می کند. افلیا دختری حساس است که خود را شاهزاده ای افسانه ای می داند. ناپدری او مردی بی رحم است که در طول روز گوریل ها را شکنجه می کند. کدام یک وحشتناک تر است؟ هیولای ترسناکی که در تخیلات افلیا وجود دارد، یا ناپدری بی رحمی که در واقعیت زندگی می کند؟

دانلود ترسناک ترین فیلم دنیا , دانلود ترسناک ترین فیلم جهان , ترسناک ترین فیلم تاریخ

چیزی ستمکار این راه می آید

Something Wicked This Way Comes

این جمله را نخستین بار شکسپیر در نمایشنامه مکبث به کار برده و در واقع به انتخاب نامی برای این محصول 1983 کمک کرده است. داستان فیلم دو کودک را نشان می دهد که اشتباها در جشنی حضور پیدا می کند. دلقک های مرموز، بچه های شبح وار، چرخ فلک هایی که در جهت اشتباه می چرخند و غیره، جوی وحشت آور به وجود می آورند.

ترسناک ترین فیلم مدیریتی , ترسناک ترین فیلم 2015 , اسامی ترسناک ترین فیلم های دنیا

کلوب خودکشی

Suicide Club

این فیلم که محصول سال 2011 است از همان ابتدا بینندگان را روی صندلی میخکوب می کند. چندین دختر ژاپنی بر لبه سکوی مترو صف می بندند ، دست یکدیگر را می گیرند، تا 3 می شمارند و سپس خود را به جلوی قطار در حال حرکت می اندازند. صحنه های بعدی شامل قطرات خون هستند که به همه جا پاشیده می شوند و اعضای بدنی که زیر قطار له می شوند. مدتی بعد جوانان دیگری خودکشی دست به خودکشی زده و مسئولین شهر را گیج و سردرگم می کنند. فیلم های ترسناک ژاپنی طرفداران زیادی دارند و مورد تحسین منتقدین قرار گرفته اند.

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان , ترسناک ترین فیلم های آشامی , ترسناک ترین فیلم های2014

Pulse AKA Kairo

کیوشی کروساوا شاید بهترین کارگردان دهه 90 ژاپن باشد و این فیلم ترسناک ترین اثر اوست. گروهی از دانشجویان در می یابند که دوستان و همکلاسی هایشان  بر در اتاق خود نوار قرمز می چسبانند و سپس خودکشی می کنند.  ترسناک تر اینکه جسد همه آنها غرق لکه های سیاه می شود. این خودکشی ها به وب سایت مرموزی نسبت داده می شود که از کاربران خود می پرسد "دوست دارید با ارواح ملاقات کنید؟".

ترسناک ترین فیلم جهان در سال2016 , ترسناک ترین فیلم تاریخ سینما , لیست ترسناک ترین فیلم های دنیا

بگذار آدم درست وارد شود

Let the Right One in

دختر جوانی به نام الی که با پای برهنه در برف قدم می زند با پسری تنها و ستمدیده به نام اسکار اشنا می شود. اسکار آرزوی انتقام دارد و الی به او توانایی انتقام می بخشد. اما یک دوراهی انتظار پسر 12 ساله را می کشد: او برای زنده ماندن باید خون بقیه را بنوشد..../برترین ها


ویدیو : ترسناک ترین فیلم هایی که تا به حال ندیده اید