ترجمه نامه رهبری به 48 زبان زنده دنیا : سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ...


سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از ترجمه نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی به 48 زبان دنیا خبر داد. خبرگزاری ایسنا: سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از ترجمه نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی به 48 زبان دنیا خبر داد.

حجت الاسلام سیف‌اله مدّبر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: نامه دوم مقام معظم رهبری در حالی به جوانان غرب توصیه می شود که دنیای غرب در فرانسه ذره‌ای از تلخی‌های سیاست غلط خودشان را چشیده‌اند.

وی با بیان این‌که «داعش زاییده سیاست اشتباه حکام غرب بوده که هم اکنون دامن خودشان را گرفته است»، افزود: گروه تروریستی داعش در این مدت خون هزاران مسلمان از کودک شیرخوار گرفته تا پیرمرد و پیرزن را با نهایت بی‌رحمی به طور سفاکانه بر زمین ریخته است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب که در نامه اول به جوانان غربی، درخواست و دعوت برای شناخت بی‌واسطه از اسلام کرده بودند، در نامه دوم بر این نکته مهم تأکید کردند که تروریسم، درد مشترک جهان اسلام و غرب است و شاید در ظاهر این طور باشد که افراط‌گرایان اسلامی حادثه‌ تروریستی پاریس را رقم زدند، اما همین گروه‌های افراطی توسط قدرت‌های غربی به‌خصوص آمریکا ایجاد و تقویت شدند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این‌که «نامه معظم له جوانان غرب را به واقعیت‌ها رهنمون می‌سازد»، خاطرنشان کرد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به این مسأله حساس، بی‌تفاوت نمانده است، بطوریکه با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم ترجمه نامه مقام معظم رهبری را به 48 زبان زنده دنیا گردآوری نموده و در سایت این دفتر بارگذاری کنیم.

وی با بیان این‌که «ترجمه این نامه به 48 زبان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، دانش‌آموختگان جامعه المصطفی العالمیه، دفاتر رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه و معاونت برون مرزی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است»، تاکید کرد: این نامه در راستای ایفای وظیفه دفتر نهاد و برای رساندن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به جوانان کشورهای مختلف دنیا ترجمه شده است.


ویدیو : ترجمه نامه رهبری به 48 زبان زنده دنیا