تراکتورسازی یک - استقلال یک/ صعود راه‌آهن و ذوب‌آهن به یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/اولین پیروزی مظلومی :



برنامه جام حذفی فوتبال ایران , اولین مسابقه فوتبال ایران , اولین جام جهانی فوتبال شهر

تراکتورسازی یک - استقلال یک/ تساوی مدعیان در بازی پرتنش

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی که از ساعت 15 و 15 دقیقه در تبریز و برابر تماشاگران پرشمار تبریزی آغاز شده بود، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل استقلال را در این بازی آرش برهانی در دقیقه 2 به ثمر رساند. در این صحنه توپ پس از پرتاب اوت در یک رفت و برگشت به تیموریان رسید و این بازیکن هم توپ را به سمت دروازه ارسال کرد. آرش برهانی که در این لحظه جاگیری بسیار خوبی داشت، توپ را وارد دروازه میزبان کرد.

گل تراکتورسازی را نیز سعید دقیقی در دقیقه 66 وارد دروازه استقلال کرد.

نیمه نخست:
این نیمه بسیار پربرخورد و پرتنش بود به گونه‌ای که تعداد خطاهای اعلام شده از سوی داور بسیار زیاد بود. مظفری‌زاده چند بار بازی را به دلیل اعتراض‌های زیاد متوقف کرد.

تراکتورسازان با وجود گلی که دریافت کردند بازی به مراتب بهتری از حریف به نمایش گذاشتند و در چندین صحنه می توانستند به گل تساوی دست پیدا کنند.

در یکی از بهترین موقعیت‌های به دست آمده در دقیقه 33 علی کریمی پاس عمقی بسیار زیبایی از میان مدافعان برای دقیقی فرستاد ولی شوت محکم مهاجم تراکتورسازی را که از زاویه بسته زده بود، مهدی رحمتی به کرنر فرستاد.

شوت سنگین بازیکن تراکتور هم می‌توانست دروازه استقلال را فرو بریزد، اما رحمتی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 42، باز هم دقیقی می‌توانست گل‌زنی کند اما توپ او توسط رحمتی تغییر جهت داد و در ریباند هم میثم بائو نتوانست دروازه خالی استقلال را باز کند.

نیمه دوم:
15 دقیقه ابتدایی این نیمه بدون رقم خوردن موقعیت گل برای دو تیم سپری شد. نکته‌ای که در این دقایق بسیار به چشم می‌خورد تعداد بالای زمین خوردن بازیکنان استقلال بود که باعث شده بود تماشاگران تبریزی به این مساله اعتراض کنند.

دقیقه 65، تراکتورسازان به راحتی می‌توانستند که گل مساوی را به ثمر برسانند. در این لحظه بازیکنان تیم میزبان می‌توانستند از شلوغی جلوی دروازه استقلال استفاده کنند و به گل برسند اما از این فرصت بهره‌ای نبردند.

دقیقه 66، کریم انصاری‌فرد از سمت راست دروازه استقلال نفوذ کرد و نزدیک خط عرضی زمین پاس عرضی داد تا سعید دقیقی بالاخره گل تساوی را به ثمر برساند.

پس از این گل بازی دوبره سرد شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به دروازه حریف نمی‌کردند و این مساله سردی هوا را برای تماشاگران این بزای بیشتر کرده بود.

این وضعیت تا دقیقه 82 ادامه داشت تا این که در این لحظه کریم انصاری‌فرد که با پاس خوب کریمی در موقعیت خوبی قرار داشت، با پاس رو به عقب دقیقی را صاحب توپ کرد ولی شوت محکم این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 85 استقلالی‌ها نزدیک بود گل دوم خود را به ثمر برسانند اما شوت محکم از راه دور جمشیدیان را حامد لک با نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.

30 ثانیه بعد توپی از کرنر فرستاده شده بود در محوطه جریمه به ساموئل رسید. این بازیکن با شوت تک‌ضرب دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد اما لک به زیبایی دور کرد.

در آخرین دقیقه بازی نکونام روی ضربه ایستگاهی دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد اما لک توپ او را دفع کرد.

 

----------------------------------------------------------
صعود راه‌آهن و ذوب‌آهن به یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

تیم‌های فوتبال راه‌آهن سورینت و ذوب‌آهن به ترتیب با برتری مقابل داماش گیلان و نفت تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال صعود کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال، تیم‌های داماش و راه‌آهن سورینت در گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم تهرانی موفق شد با تک گل رضا خالقی‌فر در دقیقه 80 حریف خود را شکست دهد و به یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند

راه‌آهن در مرحله بعد باید با برنده نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز بازی کند.

در دیگر دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، ذوب‌آهن در خانه پذیرای نفت تهران بود و در پایان موفق شد با گلی که محسن بیاتی‌نیا در دقیقه 80 به ثمر رساند، حریف خود را شکست دهد و به مرحله بعد راه پیدا کند.

ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار ملوان با یکی از دو تیم استقلال و کاسپین قزوین برود.


جام حذفی فوتبال
اولین پیروزی مظلومی با مس کرمان مقابل شهرداری دزفول

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی مقابل شهرداری دزفول به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، شهرداری دزفول در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان مس کرمان بود.

مس کرمان در این دیدار با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا پرویز مظلومی اولین پیروزی خود را با مس کرمان به دست بیاورد.

کریم اسلامی دقیقه 7، لوسیانو ادینیهو دقیقه 22 و شهرام گودرزی دقیقه 68 برای مس گلزنی کردند. گل تیم شهرداری دزفول را نیز ایمان علی دادی دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی حریف تیم نفت امیدیه شد.

ایسنا/فارس

 


ویدیو : تراکتورسازی یک - استقلال یک/ صعود راه‌آهن و ذوب‌آهن به یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/اولین پیروزی مظلومی