«ترانسفورمرز 5» جلوی دوربین می رود : بخش‌های اصلی «ترانسفورمرز 5» تازه‌ترین ...


بخش‌های اصلی «ترانسفورمرز 5» تازه‌ترین پروژه سینمایی مایکل بی، تابستان آینده در شهر دیترویت ایالت میشیگان جلوی دوربین خواهد رفت. کارگردان 51 ساله امریکایی در یکی از گفت‌وگوهای اخیر خود تاکید کرده بود این آخرین بار است که «ترانسفورمرز» می‌سازد و بعد از ساخت قسمت پنجم برای همیشه از این فرنچایز سینمایی جدا خواهد شد. آی سینما: بخش‌های اصلی «ترانسفورمرز 5» تازه‌ترین پروژه سینمایی مایکل بی، تابستان آینده در شهر دیترویت ایالت میشیگان جلوی دوربین خواهد رفت. کارگردان 51 ساله امریکایی در یکی از گفت‌وگوهای اخیر خود تاکید کرده بود این آخرین بار است که «ترانسفورمرز» می‌سازد و بعد از ساخت قسمت پنجم برای همیشه از این فرنچایز سینمایی جدا خواهد شد.
متن خوان جلوی دوربین , اواخر مهرماه اسرافیل آیدا پناهنده جلوی دوربین خواهد رفت , اولین‌بار حضور جلوی دوربین عماد طالب‌زاده
به گزارش ددلاین، استودیوی «پارامونت» و مقامات ایالت میشیگان به توافقی مشترک رسیده‌اند که بر طبق آن، بودجه‌ای 80 میلیون دلاری به منظور تامین هزینه‌های تهیه و تولید فیلم در نظر گرفته شده است. قرار است 850 نفر، شامل 450 نفر از اهالی میشیگان برای همکاری در این پروژه استخدام شوند که از میان 228 نفر به صورت تمام وقت در اختیار استودیوی «پارامونت» خواهند بود.
در گذشته بخش‌هایی از قسمت‌های اول، سوم و چهارم سری فیلم‌هایی «ترانسفورمرز» نیز در ایالت میشیگان فیلمبرداری شده بود. لی روزنتال مدیر بخش تولید پارامونت پیکچرز در این‌باره گفته: «میشیگان در سال‌های گذشته همیشه پذیرای حضور مایکل بی بوده و از ساخت فیلم‌های «ترانسفورمرز» استقبال کرده و ما بسیار خوشحالیم که با قسمت جدید این فیلم فوق‌العاده بازخواهیم گشت.»
مارک والبرگ یک‌بار دیگر در نقش شخصیت «کید ییگر» ظاهر خواهد شد و فیلم از 23 ژوئن 2017 (دوم تیر 96) روانه پرده سینماها می‌شود. هنوز عنوان مشخصی برای بخش پنجم اعلام نشده و داستان آن درست از جایی آغاز می‌شود که اتفاقات «عصر انقراض» (Age of Extinction) به پایان می‌رسد. کارگردان «ترانسفورمرز» پیشاپیش جزییات یکی از صحنه‌های مهم قسمت پنجم را افشا کرده و گفته این صحنه زیر آب می‌گذرد و سفینه‌ای فضایی متعلق به موجودات بیگانه را به تصویر می‌کشد که به داخل آب سقوط کرده است.
با وجود این که بی تاکید کرده این آخرین بار است که «ترانسفورمرز» می‌سازد، اما تهیه‌کنندگان پارامونت از همین حالا تاریخ قطعی اکران قسمت‌های 6 و 7 این فرنچایز سینمایی را اعلام کرده‌اند که به ترتیب در تابستان 2018 و 2019 به نمایش در می‌آیند.
مایکل بی کارگردانی چهار قسمت نخست «ترانسفورمرز» را به عهده داشته و کل فروش جهانی این فرنچایز علمی-تخیلی و اکشن تا امروز، نزدیک به 3.7 میلیارد دلار برآورد شده است.


ویدیو : «ترانسفورمرز 5» جلوی دوربین می رود