ترامپ دوباره پیروز شد : ترامپ توانست بار دیگر در 3 ایالت مهم فلوریدا، کارولینای ...



ترامپ توانست بار دیگر در 3 ایالت مهم فلوریدا، کارولینای شمالی و ایلینوی آرای رای دهندگان حزب جمهوریخواه در انتخابات مقدماتی را به خود اختصاص دهد.

دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان بار دیگر در انتخابات مقدماتی رو سه شنبه بزرگ در 3 ایالت از 5 ایالت آمریکا برنده شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از نیویورک تایمز ترامپ توانست در انتخابات مقدماتی جمهوریخواهان در سه ایالت مهم فلوریدا، کارولینای شمالی و ایلینوی به پیروزی برسد.

کسب این پیروزی جایگاه ترامپ را در پیشتازی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه  تثبیت می کند.

ترامپ پیروز شد , ترامپ با چند درصد آرا پیروز انتخابات آمریکا شد ؟ , فیلم لحظه پیروز شدن دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا


جان کاسیج فرماندار ایالت اوهایو توانست در انتخابات مقدماتی این ایالت پیروز شود و تد کروز دیگر نامزد جمهوریخواه در ایالت میسوری رقابت شانه به شانه ای با ترامپ دارد.

نتایج انتخابات مقدماتی دیروز شکست سنگینی را برای مارکو روبیو سناتور ایالت فلوریدا و یکی دیگر از نامزدهای حزب جمهوریخواه رقم زد. روبیو که سناتور کوبایی تبار فلوریدا است حتی نتوانست در ایالت زادگاه خود رای نخست رای دهندگان را به دست آورد و آرای فلویدا به کمپین انتخاباتی ترامپ اختصاص یافت.

پیش بینی می شود روبیو پس از شکست در انتخابات مقدماتی فلوریدا از عرصه رقابت ها کناره گیری کند.

بسیاری از نخبگان حزب جمهوریخواه پیش از این انتظار داشتند روبیو از عرصه رقابت ها به نفع کروز کنار بکشد اما این سناتور جوان منتظر نتایج انتخابات مقدماتی فلوریدا بود تا با کسب پیروزی در این ایالت موقعیت خود را در انتخابات مقدماتی به رخ رقبایش بکشد.

پیروزی ترامپ در انتخابات مقدماتی دیروز در 3 ایالت از 5 ایالت آمریکا، جایگاه او را در عرصه رقابت های مقدماتی بیش از گذشته تثبیت می کند.

بسیاری از فعالان و نخبگان جمهوریخواه نگران پیشتازی ترامپ هستند. بسیاری از نخبگان رده بالای این حزب سیاسی محافظه کار آمریکا حتی گفته اند در صورت راه یابی ترامپ به مرحله نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عنوان یکی از دو نامزد اصلی ، به رقیب دموکرات او که به احتمال زیاد هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا خواهد بود، رای خواهند داد.

 اخبار بین الملل -  عصر ایران 


ویدیو : ترامپ دوباره پیروز شد