ترامپ: انگلیس و اروپا اماکن امنی نیستند : دونالد ترامپ' نامزد پیشتاز ریاست ...


دونالد ترامپ' نامزد پیشتاز ریاست جمهوری 2016میلادی آمریکا از حزب جمهوریخواه به دنبال وقوع حملات تروریستی بروکسل گفت: انگلیس و اروپا مکان های امنی نیستند. خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ' نامزد پیشتاز ریاست جمهوری 2016میلادی آمریکا از حزب جمهوریخواه به دنبال وقوع حملات تروریستی بروکسل گفت: انگلیس و اروپا مکان های امنی نیستند.

شبکه تلویزیونی 'اسکای' انگلیس روز دوشنبه با انتشار این خبر گزارش داد: ترامپ این اظهارات را پنج روز پس از حوادث بمبگذاری فرودگاه و متروی بروکسل که 31 کشته بر جای گذاشت، در مصاحبه با شبکه 'ای.بی.سی' آمریکا مطرح کرد.

اسکای نیوز گزارش داد: ترامپ گفت که اروپا مشکلات بسیار بسیار جدی دارد و حتی به عقیده وی آمریکا نیز برای آمریکایی ها مکان امنی نیست.

بنابراین گزارش ترامپ به ای.بی.سی گفت: 'فکر نمی کنم بروکسل، انگلیس و اروپا مکان های امنی باشند، فکر می کنم مشکلات زیادی در اروپا وجود دارد که بسیار بسیار جدی است.'

ترامپ افزود:' زمانی که به بروکسل و روشی که توسط نیروهای پلیس و امنیتی آن کشور برای برخورد (با چنین وقایعی) می نگرید، زمانی که به پاریس و به دیگر نقاط اروپا نظری می افکنید، متوجه می شوید که اروپا امن نیست.'

خبرگزاری رویترز در گزارشی در مورخ پنجم فروردین ماه از نگرانی و درماندگی آمریکا از ضعف اطلاعاتی و امنیتی دولت بلژیک در برخورد با حوادث تروریستی همچون بمب گذاری های سه شنبه گذشته در بروکسل خبر داد.

رویترز گزارش داد: بسیاری از مقامات آمریکایی از وضعیت همکاری های اطلاعاتی بروکسل و و عدم تمایل آژانس های اطلاعاتی بلژیک برای همکاری با کشورهای خارجی بخصوص با متحدان نزدیک این کشور، ناراضی هستند.

در حملات تروریستی سه شنبه گذشته برابر با 22 مارس (سوم فروردین ماه) انفجار بمب در فرودگاه و متروی شهر بروکسل پایتخت بلژیک 31 نفر کشته و حدود 300 نفر مجروح شدند.


ویدیو : ترامپ: انگلیس و اروپا اماکن امنی نیستند