ترافیک نیمه سنگین در اتوبان تهران - کرج : رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ...


رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ترافیک در جاده های استان البرز را نیمه سنگین اعلام کرد. خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ترافیک در جاده های استان البرز را نیمه سنگین اعلام کرد.

سرهنگ رضا اکبری افزود: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی، امروز بار ترافیکی در بزرگراه تهران - کرج و آزاد راه کرج- قزوین نیمه سنگین گزارش شده است.

اکبری افزود: پیش بینی می شود از عصر امروز ترافیک سنگینی در راه های استان البرز بوجود آید که بایسته است رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی صبر و شکیبایی داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استفاده از تلفن همراه موجب حوادث ناگوار می شود بنابراین رانندگان حین رانندگی از مکالمه تلفنی پرهیز نمایند.

اکبری با اشاره به بارش احتمالی برف و باران در راه های استان بویژه محورهای کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ را برای این مسیر الزامی دانست.

وی از رانندگان خواست در صورت بارش باران و برف در هنگام حرکت با رعایت سرعت و فاصله طولی از خودرو جلو حرکت کنند.

رییس پلیس راه استان البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

این مسوول گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یکهزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک کشور مربوط به راه های این استان است.


ویدیو : ترافیک نیمه سنگین در اتوبان تهران - کرج