ترافیک سنگین هراز به دلیل بارش برف : فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ...


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از سنگینی بار ترافیک جاده هراز در محدوده امامزاده هاشم (ع) به دلیل بارش برف خبر داد. خبرگزاری ایرنا: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از سنگینی بار ترافیک جاده هراز در محدوده امامزاده هاشم (ع) به دلیل بارش برف خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه در گفت وگویی با اشاره به بار ترافیکی محور هراز و فیروزکوه افزود: بارش سنگین برف در محور هراز موجب لغزندگی جاده و ایجاد ترافیک نیمه سنگین در بخشی از این محور ارتباطی شده است.

وی به وضع ترافیکی محور امام رضا (ع) با توجه به بارش باران اشاره کرد و گفت: براساس گزارش های دریافتی، این محور نیز به دلیل بارش باران درحال حاضر دارای ترافیکی نیمه سنگین ولی روان است.

سرهنگ محبی با اشاره به استقرار نیرهای پلیس راه در طول راههای ارتباطی شرق استان تهران، از رانندگانی که قصد تردد دراین مسیرها را دارند خواست حتما امکانات لازم برای سفرهای زمستانی به خصوص وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: استفاده از زنجیر چرخ برای تردد خودروها در جاده هراز به دلیل شرایط جوی منطقه ضروری است.


ویدیو : ترافیک سنگین هراز به دلیل بارش برف