ترافیک سنگین در بزرگراه تهران - کرج : رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ترافیک ...


رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ترافیک را شامگاه دوشنبه در بزرگراه تهران - کرج و آزاد راه کرج - قزوین سنگین اعلام کرد. ایرنا: رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ترافیک را شامگاه دوشنبه در بزرگراه تهران - کرج و آزاد راه کرج - قزوین سنگین اعلام کرد.

سرهنگ 'رضا اکبری ' گفت: بیشتر بار ترافیکی در این محور از محدوده شهرک خاتم الانبیاء (ص ) تا پل فردیس و پل مهرویلا در کرج است.

وی اضافه کرد: درجاده کرج - چالوس نیز به رغم بارش برف وضعیت ترافیک عادی گزارش شده است .

اکبری از رانندگان خواست با توجه به بارش باران وبرف درتمام محورهای این استان، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، به نکات ایمنی بیشتر توجه کنند.

وی افزود: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را نیز از پلیس راه کسب کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد که هنگام بارش برف، رانندگان درصورت تردد در محورهای کوهستانی و آزادراهی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی همچنین از رانندگان بویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین ، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

استان البرز یکهزار و 500 کیلومترآزاد راه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی است


ویدیو : ترافیک سنگین در بزرگراه تهران - کرج