تذکر 37 اقتصاددان به روحانی : 37 نماینده اقتصاد دان مجلس اعم از طیف های مختلف ...


37 نماینده اقتصاد دان مجلس اعم از طیف های مختلف اصولگرایان و اصلاح طلبان به رئیس جمهور درباره بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی تذکر دادند. خبرگزاری مهر: 37 نماینده اقتصاد دان مجلس اعم از طیف های مختلف اصولگرایان و اصلاح طلبان به رئیس جمهور درباره بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی تذکر دادند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز چهارشنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به شرح زیر است:

آریایی‌نژاد و سلطانی نمایندگان ملایر و رزن به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت مقابله با سخنان غیرمسئولانه معاون گردشگری رئیس‌ جمهور در تبلیغ غیرمستقیم دخانیات تذکر دادند.

بذر‌پاش، شجاعی کیاسری، نوروزی، کولیوند و اکبریان نمایندگان تهران، ساری، علی‌آباد و کرج به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص گرانی اخیر کودهای شیمیایی برای کشاورزان و افزایش ناگهانی نرخ بیمه کشاورزی به میزان زیاد که آنها را دچار مشکلات فراوان کرده است، تذکر دادند.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تأکید بر تسریع پروژه راه‌آهن ارومیه تذکر دادند.

محجوب، قاضی‌پور و فرهنگی نمایندگان تهران، ارومیه و تبریز به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در عملیاتی کردن احیای نجات دریاچه ارومیه تذکر دادند.

جدگال نماینده چابهار به وزیر کشور در خصوص تسریع در برقرار کردن سهمیه سوخت تعدادی از مینی‌بوس‌داران مسافرکش شهرستان چابهار و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در کاهش قیمت فروش امتیاز برق خانگی تذکر داد.

نعمتی نماینده بهشهر به وزیر دادگستری در خصوص تسریع در ساخت ندامتگاه بهشهر تذکر داد. اسماعیل‌نیا، هاشمی، ذوالانوار، مقتدایی، عباس‌پور، امامی، جمیری، سقایی، هروی، قاضی‌پور، جلیلی، عزیزی، قادری، میرکاظمی، هاشمی، ابوترابی، تاجگردون، نادران، تابش، زمانیان، حاجی، قوامی، رحمانی، یوسفیان ملا، امیرآبادی، دوگانی، اسداللهی، رهبری، املشی، عبدالله‌زاده، عبداللهی، پورابراهیمی، امیرمحمدی، کریمی، صادقی، فرهنگی و دهقانی به رئیس‌ جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص بخشنامه غیرقانونی و غیرعملیاتی سازمان امور مالیاتی در جلوگیری و ایجاد مانع برای برخورداری از معافیت مالیاتی برای صادر‌کنندگان و وارد‌کنندگان برای ارائه ارز حاصل از صادرات و منوط کردن آن به ارائه ارز حاصل از صادرات به سیستم بانکی یا اتاق مبادله ارزی تذکر دادند.

مقتدایی، بیگی و دامادی نمایندگان اصفهان، میاندوآب و ساری به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت تذکر به معاون پارلمانی وزارتخانه‌ها برای حضور مستمر و حدالامکان تمام‌ وقت در جلسات صحن علنی مجلس تذکر دادند.

مقتدایی و موسوی لارگانی نمایندگان اصفهان و فلاورجان به وزیر نیرو در خصوص ضرورت بازگرداندن قیمت حق انشعاب و بهای برق مصرفی به قیمت‌های قبل تذکر دادند.

رحماندوست، امیر‌آبادی، رستمیان، مرندی، پزشکیان، آذین، رضایی، حسینیان، موسوی، نظری مهر، قربانی، هاشم زهی، صادقی، محمد صادقی، آریایی‌نژاد و عالی، میر‌گلوبیات، طبیب‌زاده و رهبر به رئیس‌ جمهور در خصوص ضرورت مقابله با سخنان غیرمسئولانه معاون گردشگری رئیس‌ جمهور در تبلیغ مستقیم دخانیات که سبب ترویج این ماده فاسد می‌شود و رعایت مواد 3 و 10 قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات مصوب 15/6/85 مجلس تذکر دادند.

بهمنی نماینده سراب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توزیع صحیح نهاده‌های دامی به گروه‌های هدف تذکر داد.

برومندی نماینده مرودشت به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم اجرای پروژه راهسازی محور ارسنجان ـ خرامه و تعطیلی پروژه در اجرای پروژه راهسازی و چهار بانده شدن محور مرودشت ـ دورودزن تذکر داد.

رجبی نماینده مینو‌دشت به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در برقراری پرواز فرودگاه کلاله و تسریع در اجرای پروژه آسفالت راه‌های روستایی شهرستان مراغه، تذکر داد.

احمدی لاشکی نماینده نوشهر به وزیر کشور در خصوص علت سهل‌انگاری در مصوبه اجرایی شدن بخش جدید سیسنگان نوشهر و کجور شرقی تذکر داد.

نوروزی نماینده علی‌آباد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم اقدام جدی در ورودی و خروجی کمربند فاضل‌آباد در علی‌آباد کتول و به وزیر بهداشت در خصوص مشکل نبود پزشک متخصص مغز و اعصاب و ارتوپد در بیمارستان بقیة‌الله‌الاعظم شهرستان علی‌آباد کتول تذکر داد.

نگهبان سلامی نماینده خواف به وزیر نیرو در خصوص نبود و کمبود آب آشامیدنی سالم در برخی از شهرها به ویژه روستاهای حوزه انتخابیه و به وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص عدم به کارگیری نیروهای بومی در مجتمع سنگ‌آهن سنگان و تخلفات گسترده شهرک‌های پلاستری در میزان برداشت و تعرض به املاک همشهریان سنگانی و معادن دولتی تذکر داد.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت در خصوص فضای نامناسب مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی و به وزیر نیرو در خصوص عدم توجه به آبرسانی به روستاهای شهرستان رشت تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به رئیس‌ جمهور در خصوص توجه به تالاب بین‌المللی امیر کلاله لاهیجان، به وزیر نیرو در خصوص تسریع در رسوب‌زدایی سد منجیل  برای آب استان گیلان، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار ساخت راه سیاهکل ـ سراوان بر حسب ضرورت کاهش بار ترافیک، به وزرای راه و شهرسازی و بهداشت در خصوص پیگیری اتمام پروژه بیمارستان لاهیجان بر حسب ضرورت نیاز مردم و مسافران، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پیگیری و نتیجه بخش اتمام پروژه مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان، به وزیر نیرو در خصوص تسریع در حل مشکلات ساخت سد دیلمان بر حسب مشکلات عمومی آب آشامیدنی، صنعتی و زراعی، به وزیر کشور در خصوص تذکر به استانداری گیلان برای جلوگیری از مداخلات غیرقانونی بخشدار مرکزی لاهیجان در امور شوراها، به وزیر جهاد کشاروزی در خصوص رسیدگی به وضعیت مدیران ناکارآمد ضعیف و فاقد مقبولیت اجتماعی، پیگیری علل کاهش تولیدات کشاورزی از جمله چای، زیتون، ابریشم و برنج در گیلان، پیگیری رفع مشکلات طرح تجهیز و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی، به رئیس ‌جمهور در خصوص جلوگیری از حاشیه‌سازی غیرضرور برخی از معاونان و مسئولان و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص صدور دستورات لازم برای حل مشکلات طرح‌های هادی توسط بنیاد مسکن، به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی به روستاهای لاهیجان، بخش رودبند و روستاهای پرجمعیت استان و تسریع در گازرسانی به دهستان‌های استان تذکر داد.

رستمیان و جلیل سرقلعه نمایندگان دامغان و لردگان به وزیر نیرو در خصوص افزایش چند برابری هزینه حق انشعاب برق شهری و روستایی تذکر دادند.

رحمانی و محبی نمایندگان تاکستان و سنقر به وزرای کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در پرداخت خسارات وارده از خشکسالی تگرگ و سرمازدگی به کشاورزان و باغات خسارت دیده و استمهال بدهی‌های آنها توسط بانک‌ها به مدت دو سال تذکر دادند.


ویدیو : تذکر 37 اقتصاددان به روحانی