تذکرات علنی شورای شهر تهران :    اخبار اجتماعی -   تذکرات علنی شورای شهر تهران: ...



نامه شورای شهر تهران در مورد یاشار سلطانی , درگیری لفظی در شورای شهر تهران , عباس شیبانی عضور همیشه ساکت شورای شهر تهران

 

 اخبار اجتماعی -   تذکرات علنی شورای شهر تهران: اعضا پای همدیگر را به دادگاه باز نکنند/ شهرداری زمین خام فروشی نکند

صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران اعضای این شورا تذکراتی پیرامون مسائل مختلف ارائه کردند.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان این‌که چراغ جادوی علاءالدین شکسته شد، گفت: با حل مسأله طبقه غیرقانونی علاءالدین بیشتر از پیش تخلفات این ساختمان نمایان شد و این حرکت درس عبرتی برای دیگران است که فکر می‌کنند با پول و پررویی می‌توانند مانع از اجرای قانون شوند.

وی با بیان این‌که باید تکالیف برخی از تخلفات ساختمان‌ علاءالدین مشخص شود، گفت: استحکام این بنا در معرض خطر است و هیچ قرارداد رسمی بین مالک و 1100 واحد تجاری وجود ندارد.او همچنین با بیان اینکه تمامی خطوط تلفن به نام مالک است، گفت: تشکیل هیأت مدیره مالکین و مغازه‌داران این مجتمع می‌تواند راهگشا باشد.شاکری همچنین گفت: قرار بود پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد قطع شود اما هنوز این پروازها برقرار است.

همچنین اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل نیز با اشاره به شکایت یکی از اعضای شورای شهر از دیگری، گفت: این شایسته شورای شهر نیست و با توجه به کارنامه قابل قبول این شورا از آقای چمران درخواست می‌شود که به عنوان ریش سفید این مسأله را حل و فصل کرده چرا که رسیدن پای همکارانمان به دادگاه زشت است.

همچنینی سرخو در مورد فروش املاک شهرداری تذکری را ارائه کرد و گفت: شهرداری نباید تحت هیچ شرایطی نسبت به خام فروشی املاک خود و واگذاری آنها اقدام کند. چرا که بعضاً دیده شده است پس از این واگذاری با گرفتن تراکم اقدام به ساختمان سازی می‌کند و به یک دفعه قیمت زمین چهار برابر افزایش می‌یابد.

او با اشاره به سرنوشت زمین فرمانیه گفت: اخیراً نیز شهرداری زمینی به متراژ 4000 متر مربع را در یکی از مناطق شهر اقدام به خام فروشی کرده است و پیشنهاد می‌شود لیست املاکی که واگذاری شده است با ذکر قیمت و نحوه فروش اعلام شود.

همچنین محمد حقانی رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر با اشاره به عدم حضور مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی در جلسه با جمعی از بازنشستگانی که مشکل مسکن داشتند، گفت: روز یکشنبه با مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران جلسه داشته‌ایم اما این فرد نه تنها در جلسه حضور نداشت بلکه نتوانست صدای این کارگران را به گوش مسئولین امر برساند و توصیه می‌شود قبل از این‌که صحبت‌های معترضین سر از رسانه‌های بیگانه در بیاورد این مسأله را حل و فصل کنیم چرا که حل مشکل کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با کم محلی و کم لطفی رفع نمی‌شود.


اخبار اجتماعی - ایسنا
 


ویدیو : تذکرات علنی شورای شهر تهران