تدبیر باقری برای کنترل حواشی پرسپولیس : تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 16:50 ...


تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 16:50 در درفشی‌فر برگزار شد. حواشی و اتفاقات این تمرین به شرح زیر است: خبرگزاری تسنیم: تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 16:50 در درفشی‌فر برگزار شد. حواشی و اتفاقات این تمرین به شرح زیر است:
* در طول تمرین جلسه 15 دقیقه‌ای برانکو با بازیکنان در زمین برگزار شد.
* با توجه به اینکه امروز جلسه مزایده باشگاه پرسپولیس برگزار شد، هواداران، بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی از خبرنگاران پیگیر وضعیت باشگاه پرسپولیس و مالک جدید آن بودند. خیلی از هواداران پیروزی حسین هدایتی را در این مزایده قطعی می‌دانستند و به همین دلیل خوشحال بود.
* محسن بنگر، تادو و مهدی جعفرپور صبح امروز همراه با مربی بدنساز پرسپولیس به درفشی‌فر آمده و تمرینات بدنسازی انجام داده بودند.
* در جریان تمرین امروز حمید علی‌عسگر به صورت اختصاصی دور زمین دوید و نوروزی هم در کلینیک باشگاه حضور یافت.
* کریم باقری، محسن بنگر و خوردبین برای دقایقی روی نیمکت با هم صحبت کردند.
* حدود 100 هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند.
* پس از حضور برانکو در پرسپولیس تعداد هوادارانی که برای تماشای تمرین این تیم به درفشی‌فر می‌آیند، بیشتر شده است.
* مسعود همامی در تمرین امروز غایب بود.
* محمدرضا خانزاده که به خاطر اتفاقات و حواشی سفر تیم پرسپولیس به قطر از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال 9 ماه محروم شده است، در تمرین امروز حضور داشت.
* ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌با‌ن‌های پرسپولیس امروز تمرین سختی را برای سوشا مکانی و دیگر دروازه‌بان حاضر در محل تمرین در نظر گرفته بود.
* بخش زیادی از تمرین امروز مختص به تمرینات بدنسازی بود به حدی که برانکو  و تای‌هیمور با تجویز تمرینات سخت هوازی و استقامتی حسابی نفس بازیکنان را بریده بودند. 
* میثم حسینی در تمرین امروز هم حضور نداشت. البته حسینی یکی دو روزی از برانکو مرخصی گرفته تا به کارهای شخصی‌اش برسد.
* ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس امروز به خاطر  غیبت مسعود همامی در بخش‌های مختلف تمرین درون دروازه حضور داشت. 
* ایوانکوویچ در حین تمرینات تاکتیکی با صدای بلند و فریاد از بازیکنان می‌خواست به درستی دستورات او را اجرا کنند.
* با دستور کریم باقری که به حراست مجموعه درفشی‌فر ابلاغ شد، قرار بر این شد از این به بعد هیچ شخصی اعم از لیدر، هوادار و خبرنگار به پارکینگ اتومبیل بازیکنان و حتی نزدیکی این مکان نزدیک نشود تا به این ترتیب مقداری از حواشی تیم کنترل شود.
* شاگردان برانکو امروز پس از گرم کردن به فوتبال با سه دروازه بزرگ مشغول شدند.
* استارت‌های قدرتی و استقامتی بخش دیگر تمرین بود. پس از این بخش بازیکنان به تمرین شوت به دروازه و گلزنی مشغول شدند که در این بخش عملکرد خوب طارمی و گابریل باعث شد تا سرمربی پرسپولیس بارها این دو بازیکن را تشویق کند.
* در قسمت بعدی بازیکنان به دو تیم سفید و نارنجی تقسیم شدند که مهاجمان زیر نظر برانکو و باقری تمرین حمله به دفاع را انجام دادند و مدافعان زیر نظر آندره پانادیچ تمرینات تدافعی را در دستور کار داشتند. 
* در بخش دیگری از تمرین امروز بازیکنان تمرین حمله به دفاع را مرور کردند. در این قسمت بازیکنان هجومی و تدافعی وظیفه داشتند به بهترین نحو حمله و دفاع کنند. 
* در قسمت بعدی بازیکنان در دو سوم زمین به فوتبال درون تیمی مشغول شدند که در این بخش امید عالیشاه پس از برخورد با مهدی جعفرپور از ناحیه روی پای راست دچار مصدومیت شد که البته مصدومیت این بازیکن جدی نبود. 
* در جریان بازی درون تیمی محمدرضا خانزاده یکی دو بار به یارانش اعتراض کرد. در قسمت دیگر هنگامی که کفشگری خواست با پای چپ سانتر روی دروازه انجام دهد موفق به انجام این کار نشد و توپ او با اختلاف زیاد به بیرون رفت که این صحنه باعث خنده کفشگری و عالیشاه شد.
* کریم باقری امروز برخلاف روزهای گذشته نقش پررنگی در تمرین نداشت و در بیشتر زمان تمرین با بنگر و خوردبین مشغول صحبت کردن بود.
* بعد از فوتبال درون تیمی برانکو از بازیکنان خواست تا روی زمین بنشینند و به صحبت‌های او گوش بدهند. برانکو حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست که در حین صحبت کردن او حالت ریلکس به خودشان بگیرند تا عضلاتشان دچار گرفتگی نشود.  
* صحبت‌های برانکو با بازیکنان آخرین بخش تمرینی امروز سرخپوشان بود و پس از پایان صحبت‌های سرمربی بیشتر بازیکنان به رختکن رفتند و تعدادی هم زیر نظر ماساژور بدن‌های خود را ریلکس کردند. 
* در پایان تمرین سه بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی روی زمین نشستند. بعد از آن اومانیا مشغول به گفت‌وگو با برانکو ایوانکوویچ شد و تادو و گابریل به رختکن رفتند.


ویدیو : تدبیر باقری برای کنترل حواشی پرسپولیس