تداوم گرما در تهران :   اخبار اجتماعی - تداوم گرما در تهران کارشناس سازمان ...



سفر جاهای خنک در این گرما در تهران , استخدام تهران , نقشه تهران

 

اخبار اجتماعی - تداوم گرما در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روزهای آینده هوای گرم در تهران تداوم می‌یابد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا شاهد وزش باد همراه با گرد و غبار در این کلانشهر باشیم.

به گزارش فارس، فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: طی روز جاری بارش پراکنده و گاهی رعد‌و برق و وزش باد در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز، ارتفاعات زنجان، قزوین، تهران، شمال سمنان رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل گرد و خاک و وزش باد خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه طی روز‌های آینده برای جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، مرکزی، جنوب تهران وزش باد و گرد و خاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود،‌ ادامه داد: امروز در ارتفاعات پایتخت شاهد رشد ابر خواهیم شد.

گودرزی بیان داشت: امروز آسمان تهران کمی ابری و در پاره‌‌ای از نقاط با وزش باد و  گرد و غبار همراه خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در برخی از ساعات در تهران به خصوص مناطق جنوبی آن از جمله چیتگر، مهرآباد، رباط کریم، شهریار و ورامین شاهد وزش باد خواهیم بود، افزود: وزش باد در این کلانشهر با گرد و غبار همراه می‌شود.

گودرزی با اعلام اینکه شرایط مزبور فردا نیز برای این کلانشهر پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: هوای گرم در پایتخت طی روزهای آینده ماندگار می‌ماند.

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو : تداوم گرما در تهران