تخریب کشتی این بار از سوی حقوق بگیران : برخی نزدیکان به کشتی که تا چندی پیش ...


برخی نزدیکان به کشتی که تا چندی پیش به عنوان حقوق بگیران فدراسیون فعالیت می‌کردند و با تغییرات در فدراسیون این درآمد را از دست دادند، حالا دایه‌های مهربانتر از مادر شده‌اند و برای رسیدن دوباره به منافع شخصی سنگ کشتی را به سینه می‌زنند و در نقش حامیان این ورزش ظاهر شده‌اند! خبرگزاری مهر: برخی نزدیکان به کشتی که تا چندی پیش به عنوان حقوق بگیران فدراسیون فعالیت می‌کردند و با تغییرات در فدراسیون این درآمد را از دست دادند، حالا دایه‌های مهربانتر از مادر شده‌اند و برای رسیدن دوباره به منافع شخصی سنگ کشتی را به سینه می‌زنند و در نقش حامیان این ورزش ظاهر شده‌اند!

 فدراسیون كشتی طی دو سال گذشته در حالی از سوی حجت اله خطیب اداره شد كه از نظر بدهی های مالی و مشكلات حاشیه‌ای( از قبل نیز وجود داشت) یکی از فدراسیون‌های رکوردار شد. این روند در زمان تصدی خطیب به عنوان سرپرست همچنان ادامه داشت تا اینكه با تغییر دولت و وزیر ورزش، حامیان سرپرست فدراسیون هم از دایره قدرت كنار رفتند تا سكان هدایت فدراسیون كشتی سرانجام به رسول خادم سپرده شود.

این تغییر و تحول در همان ابتدا موجی از شادی و امید را در بین اهالی كشتی بوجود آورد و جامعه گوش شكسته‌ها را به روزهای روشن آینده امیدوار كرد. به گفته بسیاری از بزرگان و پیشكسوتان كشتی، خادم هم با قبول این مسئولیت، ریسك بزرگی متحمل شد و به واقع نشان داد عزم خود را جزم كرده تا فدراسیون كشتی را از بحران كنونی خارج كند. هر چند بحران‌های دو سال اخیر فدراسیون تا حدی جدی است كه نمی‌توان برای هموار شدن این مسیر به آینده‌ای نزدیك دلخوش كرد، ولی آنچه مسلم است در دست گرفتن سكان هدایت فدراسیون توسط فردی عنوان دار و باتجربه، خیال همه را تا زمان برگزاری مجمع عمومی آسوده ساخت.

اما درست در روزهایی كه تمامی اهالی كشتی به فكر كمك و یاری به مسئولان جدید هستند و همچنان امید به فراموشی روزهای تیره و تار را دارند، برخی از گوش شكسته‌های دور مانده از میدان كه روزگاری نه چندان دور حقوق‌های میلیونی از فدراسیون دریافت می‌كردند، جای خود را متزلزل دیده و به حاشیه‌سازی و بر هم زدن آرامش كنونی مشغول هستند.

مطمئنا نام این افراد برای تمامی گوش شكسته‌های دلسوز و واقعی آشناست و نیازی به معرفی آنان نیست، اما آنچه مسلم است اینکه این افراد منافع شخصی و دریافت بی دلیل مالی را بر پیشرفت كشتی اصلح می‌دانند و حال كه می‌بینند با رفتن خطیب از عرصه كشتی ، چیزی از منابع مالی فدراسیون عایدشان نمی‌شود، در حال انتقاد از سیستم كنونی هستند.

از این منتقدان نام آشنا تا همین چندماه گذشته هیچ خبری نبود و نام و صدای آنان تنها برای دریافت حقوق و حق مشاوره شنیده می‌شد، اما این افراد به تازگی عزم خود را جزم كردند تا به ظاهر دوباره برای نجات كشتی وارد گود شوند تا شاید راهی برای دریافت حقوق‌های میلیونی قبلی باز كنند!

این دوستان نام آشنا در زمان سرپرست قبلی فدراسیون با شعار حمایت از كشتی در قالب كمیته‌های من در آوردی وارد گود شدند و به واقع به جز هزینه‌های هنگفت اعزام به سفرهای برون مرزی و دریافت حقوق‌های چشمگیر، سودی برای فدراسیون كشتی نداشتند. فدراسیونی كه در پرداخت بدهی‌های خود به طلبكاران پرتعداد، آنچنان عاجز بود كه همین طلبكاران به جای مطالبات خود حتی از جمع آوری وسایل بدنسازی خانه كشتی هم دریغ نكردند و در آستانه المپیك لندن، كادر فنی و كشتی گیران تیم ملی را با شوك بزرگی روبرو ساختد.

همین منتقدان در آن روزهای بحرانی سكوت اختیار كردند، چون می‌دانستند حقوق‌های میلیونی خودشان باعث ایجاد چنین وضعیت بحرانی شده است اما امروز كه دستشان از سفره كوتاه مانده، ماسك منتقدان دلسوز را بر صورت زده و با تخریب فدراسیون كنونی، برای آینده كشتی اظهار نگرانی می‌كنند.


ویدیو : تخریب کشتی این بار از سوی حقوق بگیران