تحویل کارت‌های اعتباری مستمری‌بگیران : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ...



کارت اعتباری برای مستمری بگیران , کارت اعتباری , فیش حقوقی مستمری بگیران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارت‌های اعتباری خرید برای مستمری‌بگیران، بویژه بازنشستگان، به‌زودی تحویل داده می‌شود.

علی ربیعی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای دریافت امکانات برای مستمری‌بگیران از دولت و وام‌های آنان تلاش بسیار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مسکن و خدمات اجتماعی برای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی و خدمات کشوری تصمیماتی اتخاذ شده که به‌زودی اجرایی خواهد شد. تاکنون در هر سال 250 هزار نفر از بازنشستگان از خدمات کشوری بهره‌مند می‌شدند و تا پایان امسال این تعداد به 500 هزار نفر خواهد رسید.

ربیعی با بیان اینکه "کارت‌های اعتباری خرید مستمری‌بگیران، اولویت اول وزارت رفاه بوده و این کار گسترش خواهد یافت"، ادامه داد: تلاش می‌شود در این طرح، کارت‌ها به صورت دائمی تبدیل شوند. کارت‌های اعتباری خرید به‌زودی به مستمری‌ بگیران بویژه به بازنشستگان تحویل داده می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، بویژه شهرستان گچساران دارای استعدادهای بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه "دولت تدبیر و امید از صمیم قلب برای رفاه حال مردم تلاش می‌کند"، تصریح کرد: این دولت به‌خوبی می‌داند که جامعه کارگری بخش عظیمی از خدمتگزاران دولت هستند. فلسفه اصلی کار در این دولت نیز خدمت به مردم است.


 اخبار اقتصادی  -  ایسنا   


ویدیو : تحویل کارت‌های اعتباری مستمری‌بگیران