تحقق پیش بینی آینده، در آینده نزدیک! : در اینجا خبری از رمال ها با گوی های ...


در اینجا خبری از رمال ها با گوی های سفید مانند نیست. همه چیز به محاسبات پیچیده و فناوری مربوط می شود. فناوری که سعی کرده یکی دیگر از آرزوهای کهنه نسل بشر را به واقعیت تبدیل کند. آرزویی با نام پیش بینی و رفع نیازها. روزنامه هفت صبح: در اینجا خبری از رمال ها با گوی های سفید مانند نیست. همه چیز به محاسبات پیچیده و فناوری مربوط می شود. فناوری که سعی کرده یکی دیگر از آرزوهای کهنه نسل بشر را به واقعیت تبدیل کند.

آرزویی با نام پیش بینی و رفع نیازها. مجموعه Expect Labs در حال کار روی موتوری است که نیازهای شما را پیش بینی کرده و سریعا به آنها پاسخ می دهد.

آنها قصد دارند خیلی سریع تر از آن چیزی که فکرش را می کنید جواب مشکلات را پیدا کنند و حتی در این راه با شرکت های بزرگی همچون گوگل و سامسونگ همکاری می کنند.

پیش بینی آینده , پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده , پیش بینی آینده با قرآن

ACE و جواب پاسخ های شما

نرم افزار مورد نظر ما The Anticipatory Computing Engine نام دارد که به اختصار ACE خوانده می شود. این برنامه با استفاده از صحبت های شما با طرف مقابل به پیش بینی کارهای آینده دست می زند. کار این نرم افزار در نوع خود جالب است.

 ACE موظف است با گوش دادن به مکالمه اطلاعات مورد نظر را از اینترنت استخراج کرده و آن را در کسری از ثانیه در اختیارتان بگذارد. مثلا تصور کنید در حال مکالمه با دوستتان هستید و از او درخواست می کنید یک رستوران مناسب را به شما معرفی کند.

 دوست شما پس از اندکی فکر نام مکان مورد علاقه خود را به زبان می آورد و چند لحظه بعد به دلیل مشغله زیاد مجبور می شوید تا به این مکالمه پایان دهد.

در پایان شما تنها با یک نام روبرو شدید و هیچ اطلاع دیگری از آدرس تا نوع غذا در اختیار ندارید. در اینجاست که ACE وارد بازی شده و سریعا تمامی اطلاعات مورد نیاز را فراهم می کند.

البته این یک نمونه ساده است زیرا مهندسان شرکت قصد دارند تا پایان پروژه با گفتن کوچکترین کلمه ای، نیازها را پیش بینی کرده و اطلاعات را در اختیارتان بگذارد. به قول معروف شما بگویید ف، ACE تا فرحزاد هم می رود!



پیش بینی قیمت طلا در روزهای آینده , طالع بینی واقعی آینده , آموزش آینده بینی

همکاری بزرگان


Expect Labs برای ساخت نرم افزارش تاکنون از شرکت های بزرگی کمک دریافت کرده. شرکتی هایی از جمله گوگل، IDG و تعدادی دیگر که در مجموعه با پرداخت 2.4 میلیون دلار هزینه این پلتفرم را تامین کرده اند.

کیم فاریس، مدیر مشارکت گوگل درآن هنگام اعلام کرده بود فناوری Expect Labs می تواند برای همیشه راهکار پیدا کردن اطلاعات را تغییر دهد. از طرفی دیو فلنگان از اینتل این نرم افزار را پنجره ای به سمت آینده ای روشن می داند: «ما بسیار خوشحالیم که وارد عصری شدیم که نه تنها رایانه ها متوجه صحبت هایمان می شوند، بلکه بسیار بهتر از ما در بخش اطلاع رسانی عمل می کنند.» سرمایه گذاری این شرکت ها سبب می شود در آینده ای نزدیک شاهد به کارگیری ACE در ابزار مختلف باشیم.

 به طور مثال سامسونگ جزو مجموعه هایی محسوب می شود که بدش نمی آید به وسیله نرم افزار Expect Labs صنعت تلفن های هوشمند و تبلت ها را متحول کند. از طرفی اینتل هم به عنوان بزرگترین تولید کننده چیپ پردازنده، همکاری مناسب به شمار می آید.



برتر از سیری

در حال حاضر Expect Labs امید دارد برنامه کاربردی منحصر به فرد خود با نام MindMeld را برای آی پد عرضه کند. این برنامه در حال حاضر برای تعدادی از منتقدین و شرکت ها به صورت خصوصی فرستاده شده؛ هر چند نسخه عمومی آن هنوز در دسترس نیست. البته آنها قصد دارند نسخه آندروید را هم بسازند و احتمالا از ابتدای تابستان روی این پروژه کار خواهند کرد.

آموزش پیش بینی علمی آینده , پیش‌بینی آینده , پیش بینی وضع بازار مسکن در ماههای آینده

 MindMeld تا حدودی به سیری و Google Now شباهت دارد؛ هر چند موتور مخصوص آن بسیار پیشرفته تر از نمونه های مشابه بوده و می تواند کاملا پاسخگوی نیازهای شما باشد.

به طور مثال پایگاه مشهور تک کرانچ از آن به عنوان باهوش ترین و قدرتمندترین برنامه پیش بینی یاد کرده است. هنوز زمان زیادی باقی مانده تا نسخه نهایی ACE عرضه شود، با این وجود عرضه MindMeld می تواند ما را با نسل دوم نرم افزارهای پیش بینی و رفع نیاز آشنا سازد.


ویدیو : تحقق پیش بینی آینده، در آینده نزدیک!