تحصیل رایگان به فرزندان زنان سرپرست‌ خانوار : با توجه به لزوم اهمیت و خدمات ...


با توجه به لزوم اهمیت و خدمات رسانی هرچه بیشتر به زنان تحت پوشش شهرداری تهران، فرزندان سرپرست خانوار می توانند با هماهنگی امور بانوان منطقه از خدمات تحصیلی به صورت رایگان استفاده نمایند. باشگاه خبرنگاران: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس عده ای از دانش آموزان به جای شادی و لبخند اضطراب، دلهره و نگرانی بر چهره هایشان هویدا می شود.

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی فرزندان زنان سرپرست خانوار دچار نگرانی، دلهره و اضطراب می شوند چون نمی توانند به خواسته های خودشان مثل لوازم تحریر، پوشاک و خوراکی های رنگارنگ برسند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 14 در این خصوص گفت: با توجه به لزوم اهمیت و خدمات رسانی هرچه بیشتر به زنان تحت پوشش شهرداری تهران، فرزندان سرپرست خانوار می توانند با هماهنگی امور بانوان منطقه از خدمات تحصیلی به صورت رایگان استفاده نمایند.

محمد سیفی پور افزود: مشاوره و هدایت تحصیلی، برگزاری دوره های فنی و حرفه ای و تهیه عکس پرسنلی به صورت رایگان از جمله خدمات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 14 به زنان تحت پوشش است.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش شهرداری و ساکن منطقه 14 هستند می توانند جهت استفاده از خدمات تحصیلی به اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه مراجعه نمایند.


ویدیو : تحصیل رایگان به فرزندان زنان سرپرست‌ خانوار