تجلیل مدیرعامل مترو تهران از عوامل فیلم سینمایی "امروز" (+عکس) : اخبار فرهنگی ...



اخبار فرهنگی - تجلیل مدیرعامل مترو تهران از عوامل فیلم سینمایی "امروز" (+عکس)

فیلم سینمایی امروز با هنرنمایی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی ، كارگردانی رضا میركریمی و نویسندگی شادمهر راستین در سالن سینما سپیده برای معاونان و مدیران شركت بهره برداری مترو و خانواده آنان اكران شد.

مدیر عامل شركت بهره برداری مترو تهران شب گذشته در سینما سپیده از عوامل فیلم سینمایی "امروز " تجلیل كرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران وحومه؛ آیین تجلیل از عوامل فیلم سینمایی امروز، شب گذشته در سینما سپیده با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونان و مدیران شركت بهره برداری مترو تهران و خانواده آنان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران با بیان اینكه خانواده عظیم مترو برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی با خیل عظیمی از آهن آلات سروكار دارند، خاطرنشان كرد: این شما هنرمندان هستید كه با هنر خود مردم را از زوایای پنهان پیرامون خود و ناشناخته ها آگاه می سازید و لذا هنر متجلی مردان هنرمندی است كه آهن را با هنرشان موم می كنند.

محسن نایبی افزود: شاید این موضوع به ذهن بعضی ها متبادر شود كه شركتی با این زمینه كاری كه عموماً با ریل،‌قطار و مسایل فنی سر و كار دارد، بایستی با مسائل فرهنگی و هنر غریبه باشد اما این فرهنگ و هنر است كه با زبان گویای خود ما را در جهت ارایه بهتر خدمات فرهنگی به شهروندان عزیز از دل این همه آهن یاری می دهد.

بنابراین گزارش محسن نایبی مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران با اهدای لوح سپاس و تندیس این شركت از زحمات عوامل فیلم سینمایی امروز تقدیر كرد.

گفتنی است، فیلم سینمایی امروز با هنرنمایی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی ، كارگردانی رضا میركریمی و نویسندگی شادمهر راستین در سالن سینما سپیده برای معاونان و مدیران شركت بهره برداری مترو و خانواده آنان اكران شد. 

 

سپس به عوامل حاضر در صحنه لوح تقدیر اهدا و در نهایت فیلم سینمایی , حادثه امروز در مترو تهران , فیلم مستند وزارت اطلاعات تگیری عوامل داعش در تهران

 

حادثه در مترو تهران امروز , حادثه امروز مترو تهران , نقشه مترو تهران

 

مترو تهران , دانلود فیلم سینمایی , فیلم سینمایی

 

دانلود فیلم سینمایی ایرانی , دانلود فیلم سینمایی 50 کیلو آلبالو , دانلود فیلم سینمایی بارکد

 

خطوط مترو تهران , فیلم سینمایی ایرانی , فیلم سینمایی جدید

اخبار فرهنگی - عصر ایران

 


ویدیو : تجلیل مدیرعامل مترو تهران از عوامل فیلم سینمایی "امروز" (+عکس)