تجاوز گروهی دوباره در هند جنجال به پا کرد : روز جمعه، پلیس هند 6 نفر را به ...


روز جمعه، پلیس هند 6 نفر را به اتهام تجاوز گروهی به مسافری دستگیر کرد و در جستجوی نفر هفتم است.         پادشا:  روز جمعه، پلیس هند 6 نفر را به اتهام تجاوز گروهی به مسافری دستگیر کرد و در جستجوی نفر هفتم است.

دهلی نو – پلیس روز یکشنبه اعلام کرد که شش نفر را دستگیر کرده است که متهم به تجاوز گروهی دیگری به مسافر زن اتوبوسی در هند هستند. این تجاوز 4 هفته پس از حمله وحشیانه به یک دانشجو در اتوبوسی در پایتخت رخ داد که خشم هندی ها را برانگیخت و منجر به تقاضای وضع قوانین شدیدتری در خصوص تجاوز شد.

به گزارش پادشا ، راج جیت سینگ، افسر پلیس می گوید که این زن 29 ساله تنها مسافر این اتوبوس بود که شب جمعه به دهکده خود در پنجاب شمالی می رفت. راننده او را در ایستگاه دهکده خودش پیاده نکرد و علیرغم خواهش های مکرر این زن، او را به مکانی دور افتاده برد. در آنجا، راننده و کمک راننده او را به ساختمانی برده و به همراه 5 دوست خود به او تعدی کردند. صبح روز شنبه، آنها او را در دهکده اش رها کردند.

افسر سینگ می گوید که پلیس روز شنبه 6 متهم را بازداشت نموده و به دنبال فرد هفتم هستند.

معاون پلیس می گوید که هر شش نفر به جرم خود اعتراف کردند و قربانی در منزل خود در حال بهبود است.

پلیس روز شنبه مرد 32 ساله ای را به اتهام تجاوز و کشتن یک دختر 9 ساله در منطقه احمدنگر غرب هند دستگیر کرد. جسد تجزیه شده این دختر روز جمعه کشف شد.

گزارش ها حاکی از آنست که این متهم 7 ماه پس از آزاد شدن از زندان مرتکب این جرم شده است. این مرد سال 2003 به جرم تجاوز و قتل یک دختر به 9 سال زندان محکوم شده بود.

تجاوز مرگبار به دانشجوی 23 ساله در اتوبوس دهلی نو در ماه دسامبر، منجر به مرگ یک زن و شروع بحث های شدیدی درباره این شد که هندوستان باید از وقوع این تراژدی ها جلوگیری کند. معترضین و سیاستمداران خواستار قوانین شدیدتر در مورد تجاوز، اصلاحات پلیسی و تغییر روش رفتار با زنان در این کشور هستند.

مادر دانشجوی فوت شده در تجاوز اخیر، در اولین صحبت های خود با رسانه ها گفت که دخترش که به علت شدت جراحات داخلی دو هفته پس از تجاوز فوت کرد به او گفته بود که جوانترین فرد از این شش نفر متجاوز یک نوجوان بود که وحشیانه ترین قسمت های تجاوز توسط او انجام شد.

این شش نفر در صورتی که توسط دادگاه مجرم شناخته شوند، به مجازات مرگ محکوم خواهند شد. متهم ششم که می گوید 17 سال دارد، اگر در آزمایشات پزشکی تأیید شود که صغیر است، در دادگاه نوجوانان محاکمه خواهد شد.


ویدیو : تجاوز گروهی دوباره در هند جنجال به پا کرد