تجاوز دو شرور به خانم معلم و قتل او در شهرستان سرباز :       صدای فریاد کمک ...



 

 

تجاوز به خانم مدیر و همکارش در شرکت , تجاوز به خانم در پل گیشا , خانم کاهانی معلم

 

صدای فریاد کمک خواهی خانم معلم بی گناه را هیچ کس نشنید. مردان شرور وقتی او را در جاده روستایی تنها دیدند، به وی حمله کردند و بعد از اجرای نقشه شیطانی خود، برای اینکه ردی از خودشان بر جا نگذارند، او را به قتل رساندند اما این پایان ماجرا نبود، چرا که طولی نکشید پلیس وارد عمل شد و هر دو مرد جنایتکار را دستگیر کرد.

این حادثه هولناک دوم آذرماه امسال و در استان سیستان و بلوچستان رقم خورد. آن روز خانم معلم روستایی کوچک در حوالی شهرستان سرباز تصمیم گرفت برای دیدن دوستش راهی روستای همسایه شود. برای همین پیاده به راه افتاد و چون مسیر طولانی نبود، بعد از دقایقی به آنجا رسید. ملاقات این دو دوست قدیمی چند ساعت بیشتر طول نکشید و خانم معلم جوان تصمیم گرفت به خانه اش برگردد. هوا هنوز روشن بود و او بعداز خداحافظی از دوستش به راه افتاد. در بین راه تصمیم گرفت از مسیر میانبر استفاده کند تا قبل از تاریکی هوا به خانه برسد؛ غافل از اینکه حادثه ای شوم در انتظارش بود. او نخستین تپه را که بالا رفت، با ۲ جوان موتورسوار روبه رو شد که در حال عبور از آن حوالی بودند. مردان موتورسوار وقتی مطمئن شدند زن جوان تنهاست، به طرف او رفتند.

خانم معلم که متوجه نیت شوم آنها شده بود، قدم هایش را تندتر کرد اما طولی نکشید که مردان موتورسوار به او رسیدند. آنها بی آنکه چیزی بگویند، به زن تنها حمله کردند و با کشاندن او به محلی خلوت، وی را مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از آن هم برای اینکه ردی از خودشان برجا نگذارند، با ضربات سنگ، زن بی گناه را به قتل رساندند و سوار بر موتورشان، پا به فرار گذاشتند. صبح روز بعد، وقتی بچه های دبستانی قصد داشتند از مسیر میانبر خودشان را به روستای همسایه برسانند با صحنه وحشتناکی روبه رو شدند. آنها جسد بی جان و غرق خون خانم معلم جوان را دیدند و وحشت زده، ماجرا را به والدینشان خبر دادند. وقتی ماجرای این جنایت به پلیس مخابره شد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات برای کشف راز جنایت کلید خورد. ماموران در بررسی محل پیدا شدن جسد، متوجه رد لاستیک یک موتورسیکلت و رد کفش های مردانه شدند که نشان می داد عاملان جنایت ۲ مرد موتورسوار بوده اند. آنها با دنبال کردن رد لاستیک موتور، به روستایی در آن حوالی رسیدند و اطمینان یافتند که عاملان جنایت اهل این روستا بوده اند.

در ادامه بررسی ها، کارآگاهان موفق شدند صاحب موتور سیکلت مورد نظر را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. متهم بعد از انتقال به اداره آگاهی، چاره ای جز بیان حقیقت ندید و اعتراف کرد که با همدستی یکی از دوستانش، خانم معلم بی گناه را به قتل رسانده اند. او گفت: آن روز وقتی خانم معلم را تنها در بیابان دیدیم، وسوسه شدیم و تصمیم گرفتیم او را مورد آزار و اذیت قرار دهیم. به رغم التماس های این زن، نقشه مان را عملی کردیم اما زمانی که می خواستیم وی را رها کنیم و متواری شویم، او گفت که ما را شناخته و از ما شکایت خواهد کرد. ما هم از ترس اینکه لو برویم، با ضربات سنگ او را به قتل رساندیم و بعد از سرقت اموالش، متواری شدیم.

سرهنگ عطار، رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات هولناک متهم، همدست او هم دستگیر و پرونده به دادگاه کیفری استان فرستاده شد. با توجه به اینکه این حادثه احساسات مردم منطقه را جریحه دار کرده، قرار است متهمان در وقت ویژه محاکمه شوند و به سزای عمل شنیع خود برسند.... / همشهری آنلاین


ویدیو : تجاوز دو شرور به خانم معلم و قتل او در شهرستان سرباز