تجاوز به یک دختر دانشجو در خوابگاه دانشجویی : پلیس 4 نوجوان را به جرم تجاوز ...


پلیس 4 نوجوان را به جرم تجاوز به یکی از دانشجویان دانشگاه ماساچوست دستگیر کرده است. در نیمه شب پانزدهم اکتبر این نوجوانان موفق به ورود به خوابگاه دانشگاه شده اند که به گفته پلیس شخصی آنها را به داخل راه داده است.          پادشا: پلیس 4 نوجوان را به جرم تجاوز به یکی از دانشجویان دانشگاه ماساچوست دستگیر کرده است.

 در نیمه شب پانزدهم اکتبر این نوجوانان موفق به ورود به خوابگاه دانشگاه شده اند که به گفته پلیس شخصی آنها را به داخل راه داده است. این نوجوانان دانشجو نیستند ولی قربانی با آنها آشنایی داشته است.

ایمانوئل بایل 17 ساله، ادم لیسیاردی 18 ساله، کالب وومک 17 ساله و جاستین کینگ 18 ساله هنوز جرم خود را نپذیرفته اند.

به گزارش پادشا قاضی می گوید این 4 نفر در شب حادثه به قربانی که دختر 18 ساله ای بوده است پیامک داده و گفته اند که می خواهند به دیدنش بروند ولی با مخالفت دختر دانشجو روبرو می شوند. با این حال این 4 نفر به خوابگاه می روند و شخصی دیگر در را به رویشان می گشاید.

طبق گزارشات در آن زمان دختر در خوابگاه حضور نداشته ولی چون در اتاقش قفل نشده بود پسرهای نوجوان به داخل اتاق می روند و منتظرش می مانند.

سپس این دختر که آن شب در یک پارتی شبانه حضور داشته و بر اثر مصرف مشروبات الکلی و ماری جوانا هوشیاری خود را از دست داده بود به خوابگاه بر می گردد و این چهار نفر او را مورد تجاوز قرار می دهند.

دو نفر از این نوجوانان دارای سوء سابقه هستند.


ویدیو : تجاوز به یک دختر دانشجو در خوابگاه دانشجویی