تجاوز به زن جوان در مخفیگاه 2 شیطان : روزهای پایانی آبان امسال مردی با مرکز ...


روزهای پایانی آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان کرمانشاه تماس گرفت و گفت ۲ مرد جوان با حمله‌ور شدن به یک زن در خیابان، او را ربوده و پس از تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم متواری شدند. روزهای پایانی آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان کرمانشاه تماس گرفت و گفت ۲ مرد جوان با حمله‌ور شدن به یک زن در خیابان، او را ربوده و پس از تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم متواری شدند.

ماموران با اعزام به محل حادثه در تحقیق از شاهدان متوجه شدند، ۲ مرد جوان که سرنشینان یک خودروی پراید بوده‌اند، راه زن جوان را در خیابان سد کرده و او را ربوده‌اند. مردان مسلح، رهگذرانی که قصد نجات زن جوان را داشته‌اند، با تیراندازی هوایی تهدید کرده‌اند.

با اطلاعات به دست آمده، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری انجام و جستجو برای یافتن آنها و نجات زن جوان آغاز شد. با این حال روز بعد از حادثه همسر زن جوان با حضور در پلیس اطلاعات ـ امنیت کرمانشاه از ۲ مرد شرور به اتهام ربودن، آزار و اذیت و سرقت طلاهای همسرش شکایت کرد. در پی شکایت این مرد، همسرش ـ زن ربوده شده ـ به پلیس آگاهی احضار شد.

زن جوان در دام ۲ آزارگر

زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش جوانی به خواستگاری‌ام آمد و چون وضعیت اخلاقی مناسبی نداشت، من و خانواده‌ام با این وصلت مخالفت کردیم، اما جوان خواستگار همچنان برای من و خانواده‌ام مزاحمت ایجاد می‌کرد.

حتی پس از این که با مرد دیگری ازدواج کردم، خواستگار سابقم همچنان برای خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌کرد. قربانی درباره حادثه تعرض به وی توضیح داد: روز حادثه در خیابان یک خودروی پراید راهم را سد کرد و ۲ مرد جوان که یکی از آنها خواستگار سابقم بود، به من حمله‌ور شدند و با تهدید سلاح مرا ربودند.

 زن جوان یادآور شد: مردم با شنیدن صدای کمک‌خواهی من به سمت مهاجمان آمدند، اما آنها با شلیک چند تیر هوایی به سرعت از محل دور شدند. خواستگار سابقم و همدستش مرا کتک زده و به خانه‌ای منتقل کردند و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

سپس با سرقت طلاهایم مرا نزدیک خانه‌مان از خودرو پیاده کرده و متواری شدند. با اطلاعات به دست آمده از شاکی، معلوم شد، ۲ متهم شرور همان افرادی هستند که مردم مشخصات آنها را به پلیس داده بودند.

با جمع‌بندی اطلاعات و هماهنگی قضایی با بازپرس محمدیان، رئیس شعبه ۱۰ دادسرای کرمانشاه، ماموران اطلاعات ـ امنیت این استان جستجوی ویژه‌ای را برای دستگیری ۲ شرور فراری آغاز کردند تا این که در پی ۲ عملیات جداگانه مخفیگاه متهمان شناسایی و آنها ۲ روز پیش دستگیر شدند.

 از منزل یکی از متهمان نیز یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد. متهمان با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی به ربودن، آزار و اذیت و سرقت طلاهای شاکی اعتراف کردند.

اعتراف خواستگار شرور

یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: من خواستگار سابق زن جوان ـ شاکی ـ بودم. وقتی از او و خانواده‌اش پاسخ منفی شنیدم و اطلاع یافتم که ازدواج کرده، درصدد انتقام از وی و خانواده‌اش برآمدم و به همراه یکی از دوستانم نقشه ربودن مسلحانه او را عملی کردیم.

پس از این اقدام، زن جوان را به خانه یکی از اقوام که به مسافرت رفته و کلید خانه‌اش را به من داده بود، برده و ۲ نفری او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

منبع: آفتاب نیوز


ویدیو : تجاوز به زن جوان در مخفیگاه 2 شیطان