تبلیغ برای داعش در مدارس دخترانه +عکس : اخبار بین الملل - تبلیغ برای داعش در ...



اخبار بین الملل - تبلیغ برای داعش در مدارس دخترانه +عکس

منابع عربستانی روز جمعه تایید کردند که دفتر نظارت بر آموزش دختران در شهر طائف درباره نویسنده این عبارت، به ویژه پس از گسترش آن، تحقیق و جستجوی خود را آغاز کرده است.

 مقام های عربستان تحقیقات درباره نویسنده عبارت “داعش در قلب های ماست” دریکی از مدارس این کشور را آغاز کرده اند.


به گزارش العالم، سایت شبکه خبری القطیف نوشت: این عبارت در ورودی یکی از مدارس دخترانه در مرکز الخرمه در شمال شرق شهر طائف نوشته شده است.

این سایت افزود: منابع عربستانی روز جمعه تایید کردند که دفتر نظارت بر آموزش دختران در شهر طائف درباره نویسنده این عبارت، به ویژه پس از گسترش آن، تحقیق و جستجوی خود را آغاز کرده است.

 

رجز خوانی برای داعش , تبلیغ برای سایت , خط و نشان داعش برای امیر نوری


این منابع، دستکاری و تخریب اموال عمومی را نابخشودنی دانستند. این ساختمان مدرسه به تازگی ساخته شده است.

منابع عربستانی به نقل از وزیر آموزش و پرورش این کشور تصریح کردند که به هیچ وجه اجازه نخواهند داد افکار افراطی در مدارس دخترانه و پسرانه ترویج شود.

با توجه به عضویت شمار قابل توجهی از اتباع عربستانی در گروه های تروریستی به ویژه داعش، و افشای حمایتهای گسترده مالی این کشور از تروریستها، عربستان سعودی به تازگی تبلیغات رسانه ای گسترده ای را به هدف بهبود چهره خود آغاز کرده است.

مسؤولان سعودی برای ادامه حمایتهای خود از گروه های تروریستی به ویژه در سوریه، با اعلام حضور در ائتلاف به اصطلاح مقابله با گروه تروریستی داعش، تأکید کرده اند که قصد دارند دیگر گروه های تروریستی در سوریه را تحت عنوان کمک به “مخالفان میانه رو” آموزش نظامی بدهند و تسلیح کنند.

اخبار بین الملل - العالم

 


ویدیو : تبلیغ برای داعش در مدارس دخترانه +عکس