تبلیغات كم سابقه شبكه مشهور آمریكایی از احمدی نژاد :     در حالی كه موعد برگزاری ...



 

 

احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد , نامه احمدی نژاد به اوباما

در حالی كه موعد برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورك و احتمال سفر دكتر احمدی نژاد به نیویورك نزدیك می شود، شبكه مشهور MSNBC  آمریكا امروز فیلمی كاملا مثبت تحت عنوان «یك روز در زندگی رئیس جمهور ایران» پخش كرد.

 

به گزارش آینده، در ابتدای این فیلم، مجری این شبكه از نیویورك با اشاره به دسترسی اختصاصی خبرنگار این شبكه، بینندگان را دعوت به دیدن گزارش خانم Ann Curry می كند كه در تهران پارچه قرمزی بر سر انداخته و گزارش خود را آغاز می كند.

گزارش از مقابل منزل احمدی نژاد در تاریكی صبح آغاز می شود و خبرنگار می گوید به خروج وی بعد از نماز ساعت 5 صبح اشاره می كند و با رئیس جمهور good morning ردو بدل می كند و سپس صحنه های ورزش و نرمش صبحگاهی احمدی نژاد و دوچرخه زدن او را قبل از طلوع آفتاب در محوطه ریاست جمهوری و سپس ورود او قبل از ساعت 7 به دفترش را نشان می دهد.

 

 

سایت احمدی نژاد , نامه احمدی نژاد , نامه احمدی نژاد به رهبری

این فیلم كه ظاهرا روز یكشنبه فیلمبرداری آن انجام شده، سپس گوشه هایی از حضور احمدی نژاد در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت و سفر به یكی از شهرها برای ثبت اثر موسیقی را نشان می دهد. در بخشی از بازدید احمدی نژاد از یك نمایشگاه، خانم خبرنگار كه دوشادوش احمدی نژاد حركت می كند، با ابراز شگفتی از وی می پرسد: آقای رئیس جمهور! ما از صبح با شما بودیم، شما چرا این قدر سخت كار می كنید؟ كه وی در پاسخ می گوید: خیلی كار كردیم؟! هنوز كه به نصفه روز نرسیده ایم.

 

در ادامه صحنه هایی از افتتاح مسكن مهر و گفتگوی رودررو با مردم ، از جمله پیرمردی كه سر احمدی نژاد را می بوسد، نشان می دهد.

وقتی احمدی نژاد به تهران باز می گردد، خبرنگار آمریكایی از وی می پرسد چه آرزویی برای آینده مردم ایران دارد كه وی می گوید: همان آرزویی كه برای تمام مردم جهان داریم: صلح، دوستی، شادی و وحدت

 

 

 

 

احمدی نژاد و رهبری , نامه احمدی نژاد به رهبر , متن نامه احمدی نژاد به اوباما

 

در نهایت صحنه ای از نماز و بازگشت احمدی نژاد به خانه در تاریكی شب پخش می شود.

 

این خبرنگار در سال 88 و بعد از حوادث بعد از انتخابات هم مصاحبه ای با دكتر احمدی نژاد داشت كه البته رویكردی انتقادی و نه تبلیغی داشت.

گفتنی است، احمدی نژاد امروز سه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با شبكه MBC ‌هم از آزادی دو آمریكایی محكوم به جاسوسی تا چند روز آینده خبر داد..../آینده


ویدیو : تبلیغات كم سابقه شبكه مشهور آمریكایی از احمدی نژاد