تبلیغات اینترنتی عامل اصلی خرید گوشی‌ جدید : تحقیقات انجام شده روی تعدادی از ...


تحقیقات انجام شده روی تعدادی از مشتركان تلفن‌همراه در آمریكا نشان داد، نظر بخش اعظم مشتركانی كه اقدام به خرید گوشی جدید می‌كنند، تحت تاثیر تبلیغات اینترنتی و نظر سایر كاربران تغییر می‌كند. خرید اینترنتی قاب گوشی , گوشی جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید , تبلیغات جدید اینترنتی تحقیقات انجام شده روی تعدادی از مشتركان تلفن‌همراه در آمریكا نشان داد، نظر بخش اعظم مشتركانی كه اقدام به خرید گوشی جدید می‌كنند، تحت تاثیر تبلیغات اینترنتی و نظر سایر كاربران تغییر می‌كند.
به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، زمانی كه كاربران پیش از خرید گوشی به صورت آنلاین در جریان مشخصات این محصول قرار می‌گیرند و نظر دیگران را می‌خوانند، برای خرید آن بسیار ترغیب می‌شوند.
در این مطالعات مشخص شد، 30 درصد كاربرانی كه از اطلاعات عرضه شده روی پایگاه‌های اینترنتی استفاده می‌كنند، نظر خود را در رابطه با محصولات موجود ارایه می‌دهند.
"لی اسمیت " مدیرعامل موسسه تحقیقاتی Ad-ology در این باره می‌گوید: «امروزه تبلیغات كلامی می‌تواند یكی از انواع تبلیغات مدرن باشد كه تاثیر زیادی دارد».
بررسی‌های آماری نشان داده است، حدود 5/60 درصد از مشتركان تلفن‌همراه در آمریكا، اطلاعات مربوط به گوشی كه قصد خرید آن را دارند، از طریق اینترنت كسب می‌كنند. در این بین، بیشتر این افراد را جوانان بین 18 تا 34 سال تشكیل می‌دهند و اكثر این افراد متوسط درآمدشان بیشتر از میانگین تعیین شده است.
عرضه تبلیغات گوشی‌های تلفن‌همراه از طریق تلویزیون، روزنامه و تبلیغاتی كه به صورت مستقیم از طریق پست‌الكترونیكی برای كاربران عرضه می‌شود از تاثیر گذار ترین تبلیغات در زمینه این نوع محصولات است.
آمارهای رسیده حاكی از آن است كه 3/26 درصد از خریداران تلفن‌همراه ترجیح می‌دهند گوشی خود را به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری كنند.

منبع : فارس نیوز


ویدیو : تبلیغات اینترنتی عامل اصلی خرید گوشی‌ جدید