تبعات تشویق فرهاد مجیدی : اتفاقات بازی استقلال - الهلال و تشویق فرهاد مجیدی ...


اتفاقات بازی استقلال - الهلال و تشویق فرهاد مجیدی از سوی سکوهای ناراضی، ممکن است باعث تبعات زیادی در این تیم بشود. تماشا: اتفاقات بازی استقلال - الهلال و تشویق فرهاد مجیدی از سوی سکوهای ناراضی، ممکن است باعث تبعات زیادی در این تیم بشود. بعد از پایان بازی و در میکسدزون، مجتبی جباری با انتقاد از هواداران استقلال گفت: «خیلی ها بیشتر از مجیدی برای این تیم زحمت کشیده اند. انتظار از تماشاگران این است که فقط به فکر تخلیه انرژی خود نباشند.»

امیر قلعه نویی هم در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی ناراحتی خود را از تماشاگران پنهان نکرد و سعه صدر هواداران پرسپولیس را به رخ هواداران خودی کشید. نکته قابل توجه این است که فرهاد مجیدی بعد از سوت پایان بازی، بی سروصدا و تنها از استادیوم خارج شد. او هنگام خروج از استادیوم با کسی تماس گرفت که دنبالش بیاید و همراه او از مجموعه آزادی خارج شد و حتی بعد از پایان بازی به رختکن نرفت.

نامه نیوز مدعی شده که بازیکنان استقلال در رختکن، متفق القول از تشویق فرهاد مجیدی و بی غیرت خطاب شدن از سوی تماشاگران ناراحت بودند، تا جایی که قرار گذاشتند درباره این موضوع با خبرنگاران صحبت کنند. مصاحبه های جباری حاتمی و بیک زاده هم به همین خاطر است.

فرهاد مجیدی , ماشین بنتلی فرهاد مجیدی , گل فرهاد مجیدی به بیرانوند

با توجه به این اتفاقات ممکن است موضع گیری هایی علیه مجیدی بشود. حتی ممکن است ستاره محبوب سکوها این چند بازی آخر را بازی نکند. شاید باید انتظار فضای سنگینی را در تمرینات استقلال داشت و برخورد سرد ستاره های بزرگ تیم با این بازیکن را دید هر چند در اولین روز تمرین که دیروز برگزار شد، اتفاق خاصی نیفتاد.

فرهاد مجیدی همراه برادرش فرزاد زودتر از همه به محل تمرین آمده بود. همه منتظر آمدن قلعه نویی و برخورد با او بودند ولی با آمدن قلعه نویی هیچ اتفاقی نیفتاد. این دو در طول تمرین اصلا با هم برخوردی نداشتند. در ابتدای تمرین، قلعه نویی تمامی بازیکنان را جمع کرد و حدود 20 دقیقه درباره بازی الهلال و اتفاقات این بازی صحبت کرد.

از اتفاقات مهم تمرین دیروز صحبت های فرزاد مجیدی با قلعه نویی بود. اتفاق مهم دیگر تمرین، مشاجرات لفظی هواداران استقلال درباره مسئله تشویق مجیدی بود. به نظر نمی رسد که داستان سکوها در بازی الهلال به این سادگی تمام شود.


ویدیو : تبعات تشویق فرهاد مجیدی