تبریک همسران شهدای هسته‌ای به ظریف : تبریک همسران شهدای هسته‌ای به ظریف خانواده ...



تبریک همسران شهدای هسته‌ای به ظریف

خانواده شهدای هسته‌ای به مناسبت موفقیت مذاکرات هسته‌ای پیام تبریکی را به وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف نوشتند. ذیل این نامه قدردانی را همسر شهید شهریاری، همسر شهید علی‌محمدی، همسر شهید رضایی نژاد و همسر شهید قشقایی امضا کرده‌اند.

به گزارش تسنیم خانواده گرانقدر شهدای هسته‌ای به مناسبت موفقیت مذاکرات هسته‌ای پیام تبریکی را به وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف نوشتند. ذیل این نامه قدردانی را همسر شهید شهریاری، همسر شهید علی‌محمدی، همسر شهید رضایی نژاد و همسر شهید قشقایی امضا کرده‌اند. متن این نامه تبریک به شرح زیر است:

جناب اقای دکتر ظریف
وزیر محترم امور خارجه
شادمانی خود را از موفقیت مذاکرات هسه‌ای چگونه ابراز کنم که با مدیریت قهرمانانه حضرتعالی و اعضای هیات دیپلماتیک در پرتو عنایات رهنمودهای رهبرم عظم انقلاب اسلامی زحمات « شهدای هسته‌ای» به بار نشسته و موجب خرسندی ملت ایران شده است و طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب:

"بی‌شک فضل الهی، دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ها همواره باید شاخص خط مستقیم حرکت مسئولان باشد"

والحق که نیکو سرافراز گفتار رهبر را عینیت بخشیدید.

اینجانبان لازم دانستیم تا بدین وسیله از صبوری و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما و همه همکاران ارجمندتان تشکر و قدردانی نموده، توفیقات روز افزون‌تان را از خدای منان مسئلت نماییم.

امید است مسیرپرشوه کمال و پیشرفت این ملت که با مجاهدت و شهادت بسیاری از مردان، زنان و جوانان شریف ایران عزیز آغاز شده است به وصال مطلوب خود نائل شود و پرچم عزت و اقتدار ایران عزیز بر فراز جهان به اهتراز در آید.

 

تبریک تولد , ظریف , تبریک عید غدیر

/ تسنیم

 

 


ویدیو : تبریک همسران شهدای هسته‌ای به ظریف