تبریک فیفا به فدراسیون فوتبال ایران : فدراسیون بین المللی فوتبال در نامه ای ...


فدراسیون بین المللی فوتبال در نامه ای به دبیرکل فدراسیون صعود شاگردان ناظم الشریعه را به رقابتهای جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا تبریک گفت. کاپ: به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کالین اسمیت – مسئول امور مسابقات فیفا در نامه ای به دکتر علیرضا اسدی نوشت: جا دارد تا صعود تیم ملی فوتسال کشورتان را برای هفتمین بار به رقابتهای جام جهانی فوتسال به شما و فدراسیون فوتبال ایران تبریک بگویم. تیم ملی فوتسال ایران عملکرد بسیار مؤثری در رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا 2016 به میزبانی ازبکستان داشت. خواهشمندم تبریک صمیمانه ما را نیز به محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران منتقل کنید.

وی در ادامه نامه افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رقابتهای جام جهانی فوتسال 2016 که از 20 شهریور لغایت 10 مهر 94 به میزبانی کلمبیا برگزار می شود، می توانید از طریق این لینک اقدام کنید. در اوایل ماه مارس، فیفا بخشنامه تیم های صعودکننده به مسابقات جام جهانی فوتسال را به همراه اطلاعات جامع منتشر خواهد کرد. همچنین پس از آن بخشنامه شماره 2 در ماه آوریل در خصوص اطلاعات تکمیلی مراسم قرعه کشی توسط فیفا اعلام می شود.

مسئول امور مسابقات فیفا در پایان گفت: منتظر دیدار شما در مسابقات جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا هستیم.
 
لازم به توضیح است، کلیه اطلاعات تکمیلی درخصوص رقابتهای جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا پس از اعلام فیفا متعاقباً از سوی وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.


ویدیو : تبریک فیفا به فدراسیون فوتبال ایران