تبریک تلگرامی وزیر بهداشت برای مادر : وزیر بهداشت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه ...


وزیر بهداشت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت ایسنا: وزیر بهداشت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.
تبریک کربلا برای مادر , عکس و متن برای تبریک تولد مادر , وزیر بهداشت
 دکتر سیدحسن هاشمی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در مطلبی با عنوان "دستان تو، بهشت زمین است" در کانال تلگرامی خود آورده است:« روزها و سالها و دهه ها نیز که بیایند و بروند؛ آغوش گرم مادر و دستان پر مهرش؛ بهشت زمین است.
هر بار صدای مادر، این آرام جان را می‌شنوم و هر گاه دلم پر می‌زند تا، ولو برای چند ساعت خودم را به مشهد برسانم و به محضرشان برسم؛ زبانم از شکر پروردگار قاصر می‌شود.
نود و دومین بهار عمرش را آغاز می‌کند، بحمدلله روی پاهای خودش راه می‌رود و تمام کارهایش را، شخصا انجام می دهد. با وجود سال‌ها رحلت همسر و شهادت فرزند رعنایش، به لطف عمری انس با قرآن و کلام خدا، همچنان حافظه‌ای بی نظیر برایمان ارمغان دارد؛ و صندوقچه‌ای ناب از اسرار و خاطرات زلال کودکی و البته نصایح مادرانه و بی‌بدیل.
امروز سالروز تولد بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر است. همه کارها را کنار گذاشتم و نهار را میهمان سفره مادر بودم. این روز بزرگ را به همه مادران و بانوان سرزمینم، به ویژه مادران صبور و فداکار شهدا و البته مادر عزیزم، تبریک گفته و برای یکایک آنها آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم.
خداوند، روح همه مادران آسمانی را نیز غریق رحمت کند. به جوانان عزیز هم توصیه می کنم، قدردان نعمت پدر و مادر باشند. نعمتی که جایگزین ندارد.»


ویدیو : تبریک تلگرامی وزیر بهداشت برای مادر