تبدیل سربازان به مرد آهنین+تصاویر : اخبار گوناگون - تبدیل سربازان به مرد آهنین+تصاویر طراحان ...



اخبار گوناگون - تبدیل سربازان به مرد آهنین+تصاویر

طراحان استرالیایی لباس هوشمند آهنی مانند زره جهت هنرهای رزمی طراحی کرده‌اند که قادر به جمع آوری اطلاعات و ارائه آن در زمان واقعی است و می‌توان برای امور نظامی هم استفاده کرد.

به گزارش فارس، ارتش آمریکا تصمیم داشت سربازان را با لباس های آهنی به مردان آهنین تبدیل کند اما این کار در حال حاضر توسط استرالیا در حال توسعه است.

Lorica یک زره متصل برای نسل گلادیاتورهای آینده است؛ طراح با ساخت این زره جنگی هوشمند می‌خواسته منافع عمومی و هنرهای رزمی را در فناوری افزایش دهد؛ این لباس آهنی پوشنده خود را شبیه به یک گلادیاتور می‌کند.

Lorica از فیبر کربن ساخته شده است و دارای سنسورهای اندازه گیری و شمارش ضربه‌ها در زمان واقعی است و تمام اطلاعات را در همان زمان ارائه می‌دهد؛ دارای چراغ‌های LED است؛ کلاه ایمنی آن یک دوربین برای به دست آوردن یک دیدگاه از صاحب خود دارد و آسیب‌های وارده را تجزیه و تحلیل می‌کند؛ برای هنرهای رزمی و ورزش در نظر گرفته شده است اما می‌تواند بعدها در برنامه‌های نظامی نیز استفاده شود.

شرکت طراح در نظر دارد بعد از توسعه این لباس در سال 2015 آن را به بازار عرضه کند.

 

هواپیمایی شگفت انگیز که تبدیل به قطار می شود تصاویر , تصاویر سربازان تصادف , پسری که 15 روز بعد از تولد تبدیل به سنگ شد تصاویر

 

تبدیل تصاویر متحرک برای اینستاگرام , تصاویر تصادف سربازان ارتش , تبدیل تاریخ

 

تبدیل ارز , تبدیل دلار به تومان , تصاویر زیبا

اخبار گوناگون - فارس

 


ویدیو : تبدیل سربازان به مرد آهنین+تصاویر