تبدیل دوچرخه عادی به الکتریکی با الکترون ویل : الکترون ویل دارای چندین حسگر ...



الکترون ویل دارای چندین حسگر یکپارچه شده است که به طور مداوم بر شرایط سواری نظارت کرده و به صورت اتوماتیک نیروی چرخ را بر اساس مسیرهای متفاوت تنظیم می کنند.

محبوبیت دوچرخه های الکتریکی به تدریج در حال افزایش است اما شاید برخی از کاربران به هر دلیلی دوست نداشته باشند دوچرخه مورد علاقه خود را با یک مدل الکتریکی عوض کنند. "الکترون ویل" محصولی مناسب برای این دسته از افراد است زیرا با افزودن چند ویژگی هوشمند دوچرخه عادی را به یک دوچرخه الکتریکی تبدیل می کند.

دوچرخه الکتریکی , تبدیل پنیر عادی به پنیر پیتزا , روش تبدیل متن کد گذاری اکسل به متن عادی

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، الکترون ویل محصولی نوآورانه و پیشرفته شامل یک چرخ موتوردار می است که دو اندازه 26 اینچ و 28 اینچ را در بر می گیرد. این چرخ از طراحی ساده و زیبایی سود می برد و به راحتی قابلیت جایگزینی با چرخ جلو دوچرخه را دارد.

الکترون ویل به موتور الکتریکی 250 وات و باتری قابل شارژ داخلی 24 ولت 10.7 آمپرساعت مجهز است که با یک بار شارژ کامل دامنه حرکت 16 تا 22 مایل (26 تا 35 کیلومتر) را پوشش می دهد. این چرخ موتوردار امکان دستیابی به بیشینه سرعت 19.9 مایل در ساعت (32 کیلومتر در ساعت) را فراهم می کند.

روش تبدیل متن کد گذاری به متن عادی در اکسل , تبدیل تاریخ , تبدیل ارز

الکترون ویل دارای چندین حسگر یکپارچه شده است که به طور مداوم بر شرایط سواری نظارت کرده و به صورت اتوماتیک نیروی چرخ را بر اساس مسیرهای متفاوت تنظیم می کنند. همچنین، فناوری بلوتوث این امکان را فراهم می کند تا الکترون ویل به صورت بی سیم با تلفن هوشمند کاربر ارتباط برقرار کرده و اپلیکیشن اختصاصی آن تمامی اطلاعات جمع آوری شده و وضعیت چرخ الکتریکی را نمایش می دهد.

الکترون ویل برچسب قیمت 800 دلاری را یدک می کشد و از فصل نخست سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

 

اخبار علمی - عصرایران

 


ویدیو : تبدیل دوچرخه عادی به الکتریکی با الکترون ویل