تبدیل دوربین عکاسی قدیمی به دوربین دیجیتال : گروهی از عکاسان هنوز به دوربین ...


گروهی از عکاسان هنوز به دوربین های آنالوگ قدیمی خود چسبیده‌اند، اما دیگر نمی‌توانند در مقابل جاذبه عصر دیجیتال مقاومت کنند. به نظر می‌رسد که خبرهای خوشی برای آنان در راه است. هنوز بسیاری از عکاسان هستند که اعتقاد دارند هنر و روح عکاسی، در عکس گرفتن با دوربین‌های آنالوگ قدیمی نهفته است. با در نظر گرفتن این موضوع، برای عکاسانی که هنوز به تجهیزات آنالوگ قدیمی خود چسبیده‌اند اما دیگر نمی‌توانند در مقابل جاذبه عصر دیجیتال مقاومت کنند، RE35 یک راه‌حل جالب محسوب می‌شود: یک کارتریج دیجیتال که به جای فیلم عکاسی درون دوربین‌های 35 میلی‌متری سنتی قرار می‌گیرد و با استفاده از یک درگاه یواس‌بی به رایانه متصل می‌شود.

دوربین دیجیتال قابل تبدیل به وبکم , عکاسی در شب با دوربین دیجیتال , آموزش دوربین عکاسی دیجیتال

به گزارش پاپ‌ساینس، کارتریج RE35 دارای یک حسگر خارجی است که تصاویر را در خود ضبط، و آنها را بر روی حافظه فلش درون کارتریج ذخیره می‌کند. وقتی که این کارتریج به رایانه متصل می‌شود، با استفاده از نرم‌افزار داخلی خود تصاویر را به رایانه منتقل کرده و مجددا شارژ می‌شود.

البته تردیدهایی نیز وجود دارد که شاید این کارتریج تنها یک دروغ سیزده باشد که کمی دیر منتشر شده است. استن هوراچک از شرکت Pop Photo می‌گوید: «ابزاری مانند این یک اختراع جالب توجه است، اما چنین اختراعی کاستی‌هایی هم دارد. از آنجایی‌که کارتریج به شاتر متصل نیست، نمی‌تواند متوجه شود که چه زمانی باید تصویر را ثبت کند!»

منبع : خبر آنلاین


ویدیو : تبدیل دوربین عکاسی قدیمی به دوربین دیجیتال