تبانی خودجوش از نوع ایرانی؛ شایعه یا واقعیت؟ :   اخبار ورزشی - لیگ جهانی والیبال ...



جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان از شایعه تا واقعیت , از شایعه تا واقعیت , شایعه اولین زن پادشاه ایرانی

 

اخبار ورزشی - لیگ جهانی والیبال 2014

تبانی خودجوش از نوع ایرانی؛ شایعه یا واقعیت؟

پس از باخت تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه ایران بازی را با قصد به حریف واگذار کرد.

 تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال 2014 به مصاف لهستان رفت که در پایان با نتیجه 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد اما صدرنشینی خود را تداوم بخشید. تیم ایران پیش از این صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کرده بود.

 

در پایان این بازی امیر غفور از ایران با کسب 22 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان انتخاب شد. در تیم ملی لهستان نیز ولازلی با کسب 20 امتیاز بیشترین امتیاز را برای تیمش کسب کرد.

 

نکته جالبی که در پایان این مسابقه بیشتر از همه به چشم آمد اظهار نظرهای مختلف درمورد شکست ایران بود؛ در فضای مجازی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مطالبی منتشر شد مبنی بر اینکه ایران بازی را با قصد و نیت به حریف واگذار کرده است، اما آیا این موضوع واقعیت است یا شایعه؟!

 

بررسی این موضوع می‌تواند از جهاتی درست باشد، چراکه گفته می‌شود ملی‌پوشان والیبال ایران ترجیح می‌دهند در مرحله بعد برابر لهستان بازی کنند که نشان دادند در صورتی که اراده کنند می‌توانند این تیم را شکست دهند، اما برزیل در بدترین شرایط هم برزیل است و شاید در مرحله بعدی برای ایران مشکل‌ساز شود. شاید اگر ایتالیا می‌توانست از برزیل امتیاز بگیرد ایران هم می‌توانست با تمام توان به مصاف لهستان بروند و مانند بازی‌های تهران 6 امتیاز از حریف بگیرد.

 

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان امشب ساعت 22:45 برگزار خواهد شد؛ پس از آن هم تیم های ملی والیبال برزیل و ایتالیا هم برابر هم قرار خواهند گرفت تا تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه A مسابقات مشخص شود.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : تبانی خودجوش از نوع ایرانی؛ شایعه یا واقعیت؟