تایید سقوط شهاب سنگ در زنجان : تکه شهاب سنگی که شب را روشن کرده بود در 115 ...


تکه شهاب سنگی که شب را روشن کرده بود در 115 کیلومتری زنجان یافت شد. خبرآنلاین: تکه شهاب سنگی که شب را روشن کرده بود در 115 کیلومتری زنجان یافت شد.

این تکه شهاب سنگ که صدای مهیب آن خواب را از چشم بیشتر اهالی این استان ربود، بالاخره با بررسی های اهالی بومی مناطق مختلف در 115 کیلومتری مرکز این استان پیدا شد. از عصر پنج شنبه هفته گذشته که صدای مهیب آن موجب ترس اهالی شهر دندی شده بود، در پاسی از همان شب صدا و رشونایی آن زنجانیها را از خواب شبانه بیدار کرد.

 این داستان ادامه داشت تا اینکه برخلاف بی تفاوتی مدیریت بحران استان و شخص فرماندار شهرستان ماهنشان درباره صحت و سقم خبر بالاخره موسوی فرماندار شهرستان آوج در استان قزوین خبر را تایید کرد و گفت: با تماسی که با فرمانداران قیدار و همچنین شهرستان‌های دیگر در استان‌های مختلف برقرار شد، مشخص شده که شهاب سنگی به ابعاد بزرگ و یا به تعداد زیادی بوده که در شهرهای مختلف به زمین برخورد کرده است.

در ادامه علی طاهری رئیس جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به برخورد شهاب سنگ بین دو شهرستان ابهر و خرمدره گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره به محض وصول خبر برخورد شهاب سنگ به منطقه یاد شده اعزام شدند.


ویدیو : تایید سقوط شهاب سنگ در زنجان