تاکتیک برزیلی در پول درآوردن از خارجی ها : برزیل؛ کشوری که تا همین ده سال پیش ...


برزیل؛ کشوری که تا همین ده سال پیش آن را به لحاظ اقتصادی کند و به لحاظ سیاسی بی ثبات می دانستند، کشوری که فقط در استعداد خارق العاده مردمانش در فوتبال و برگزاری کارناوال مشهور بود، امروز به یکی از غول های اقتصادی نوظهور بدل شده است. کسب و کار: برزیل؛ کشوری که تا همین ده سال پیش آن را به لحاظ اقتصادی کند و به لحاظ سیاسی بی ثبات می دانستند، کشوری که فقط در استعداد خارق العاده مردمانش در فوتبال و برگزاری کارناوال مشهور بود، امروز به یکی از غول های اقتصادی نوظهور بدل شده است.

با این حال از سال 1990 بود که گام هایی به سمت سیاست های اقتصادی صحیح مبنی بر احترام به سرمایه گذاری خارجی، تقویت صادرات، سرمایه گذاری بر صنعت گردشگری و ... برداشته شدتا این کشور با سرعت قابل توجهی به رده های بالای اقتصاد جهان دست یابد.

دانلود فیلم خارجی , اخبار ورزشی خارجی , دانلود سریال خارجی

کسب و کار گردشگری در برزیل

نتایج بررسی های شرکت من پاور غول سرویس های کاریابی جهان، بر روی 41 اقتصاد بزرگ جهان نشان می دهد که اهداف استخدامی در 17 کشور از جمله هند، ژاپن و آمریکا، در مقایسه با سه ماه گذشته تقویت شده است. این در حالی است که اهداف استخدام افراد در 8 کشور دیگر تغییری نکرده و در 16 کشور مانند برزیل و آلمان نیز تضعیف شده است. اگرچه اهداف استخدامی در برزیل تضعیف شده اما این کشور درخصوصبه کارگیری نیروی انسانی در صنعت گردشگری به جایگاه ویژه ای دست یافته که در ادامه به آن می پردازیم.

نگاهی به آمار بانک جهانی از درآمد سرانه سالیانه در کشورهای جهان نشان می دهد که درآمد سرانه برزیل برابر با 9 هزار و 390 دلار است. به گزارش «کسب و کار»، برزیل با 8/5 میلیون کیلومتر مربع مساحت، بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور در آمریکای جنوبی است. این کشور به جز شیلی و اکوادور با همه کشورهای آمریکای لاتین هم مرز است.

دانلود فیلم خارجی 2016 , دانلود فیلم جدید خارجی , خرید از سایت های خارجی

جنگل های استوایی، آمازون، سواحل بکر و دست نخورده برزیل فرصت گردشگری خوبی را برای این کشور رقم زده است، به طوری که برزیل اکنون دارای سریع ترین روند رشد اقتصادی گردشگری و توریسم در آمریکای جنوبی است.



گردشگری و تولید ناخالص داخلی


برآورد هزینه گردشگری داخلی در برزیل به 130 میلیارد دلار در سال گذشته رسید. پژوهشی منتشر شده از انجمن بین المللی گردشگری و توریسم (WTTC) نشان می دهد که طبق پیش بینی ها، صنعت گردشگری برزیل، که در سال 2011، 79 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی کمک کرده بود، امسال سهم خود را 7/8 درصد افزایش خواهد داد.

فیلم خارجی , سریال خارجی , بهترین سریال های خارجی

به بیان دیگر، برزیل در پیش روی کشورهایی از منطقه، مانند چایل (کشوری در آمریکای جنوبی) و کولوبیا (هر دو با رشد 4/7 درصد) و آرژانتین (با 3/7 درصد) و پرو (با 3/6 درصد) قرار می گیرد و با احتساب درآمدهای بخش هایی که رابطه ای غیرمستقیم با گردشگری دارند سهم صنعت گردشگری برزیل در تولید ناخالص ملی، به 3 برابر افزایش یافته و به حدود 213 میلیارد دلار خواهد رسید، در واقع به 8/6 درصد از کل تولیدات ناخالص ملی خواهد رسید.

تور خارجی , فیلم خارجی 2016 , دانلود فیلم خارجی عاشقانه



گردشگری و فرصت های کسب و کار


چنانچه برزیل به این رشد برسد، 200 هزار فرصت شغلی در ارتباط با گردشگری در سال 2012 ایجاد کرده است. در حال حاضر حدود 7/7 میلیون شغل در برزیل در ارتباط با صنعت سفر وگردشگری است که این میزان 8 درصد شاغلان این کشور را دربر می گیرد. از سوی دیگر سفر تماشاگران ورزشی به این کشور نیز در سال 2011 سود کلانی را به همراه داشت و نیز میزبانی برزیل از 2 رویداد ورزشی جهان در سال های 2014 و 2016 و ظرفیت بالایی از رقابت ها در جذب گردشگر، مقامات این کشور را به سرمایه گذاری بیشتر در حوزه گردشگری متمایل کرده است. پژوهش WTTC همچنین نشان می دهد که طبق پیش بینی ها، افق پیش روی منطقه آمریکای لاتین، در سال 2012، بسیار روشن و قابل توجه است و آمریکای لاتین نیز یکی از پیش روترین مناطق در سال 2012 از لحاظ صنعت گردشگری و سهم 7/6 درصدی آن بر تولید ناخالص ملی است.

دانلود فیلم خارجی جدید , موزیک خارجی , رمان خارجی

بر این اساس آمریکای لاتین از آسیای شمالی و آسیای جنوب شرقی با 6/7 درصد سهم گردشگری از تولید ناخالص ملی پیشی خواهد گرفت. درخصوص ایجاد کسب و کار از فرصت های گردشگری این کشور می توان به کسب و کارهای کوچک نیز اشاره کرد. اجاره قایق به گردشگران و استخدام تعداد زیادی متخصص و کارگر، برای طراحی و نصب کیوسک های تلفن در شهرهای مختلف برزیل برای جذب گردشگر بیشتر از جمله آنهاست.


خرید از سایتهای خارجی , فیلم کمدی خارجی , بازاریابی و بازرگانی خارجی



تعطیلات درآمدزا در برزیل

شغل وکسب و کار اگرچه نیازی مهم برای امرار معاش بشر است اما تعطیلات نیز در کنار آن قرار می گیرد. جالب است بدانیم که تعطیلات ایرانی ها بسیار کمتر از برزیلی هاست. برزیل 104 روز تعطیلات هفتگی و 17 روز تعطیلات رسمی دارد که جمعا 121 روز می شود.

کانال های تلگرام خارجی , کد فراگیر اتباع خارجی برای بانک , پول درآوردن

برای روشن شدن بیشتر موضوع بهتر است آن را با ایران مقایسه کنیم. ایران 54 روز تعطیلات هفتگی و 21 روز تعطیلات مناسبتی دارد که مجموع آن 75 روز می شود. تعطیلات در بسیاری از مواقع با سفر همراه می شود. از نظر سفرهای داخلی، باید دانست، جنوب برزیل سخت ترین تابستان ها و زمستان ها را دارد و در زمستان با بارش برف شدید همراه است.

مردم برزیل بیشترین سفرها را در تابستان انجام می دهند که این امر هزینه های تعطیلات و قیمت ها را افزایش می دهد اما همین شلوغ بودن شهرهای توریستی فستیوال های تفریحی زیادی با خود به همراه می آورد، خدمات توریستی را افزایش می دهد و انواعی از مشاغل فصلی را پدید می آورد.

رزرو هتل خارجی با کارت شتاب , بهترین سریال های خارجی از نظر imdb , فیلم عاشقانه خارجی

درباره تعطیلات برزیل آماری را بیان کردیم اما روزهای کاری این کشور نیز با ایران تفاوت های قابل توجهی دارد. روزهای کاری تجاری در برزیل، دوشنبه تا جمعه هر هفته و ساعات کاری از 9 صبح تا 7 بعدازظهر است. ساعات کار در روز شنبه از ساعت 9 صبح تا 1 بعدازظهر است.



یک فنجان سوغاتی برزیلی

بی انصافی است، حال که فرصتی دست داده تا از کسب و کار برزیلی ها بگوییم، از قهوه برزیل به عنوان سوغات آن، سخنی به میان نیاید. برزیل، بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده قهوه جهان است. به بیان دیگر، قهوه برزیل یکی از صنایعی است که افراد زیادی در رابطه با آن فعالیت می کنند و کشاورزان تنها بخشی از این گروه هستند.

اخبار سریال خارجی , دانلود فیلم خارجی دوبله , قیمت خودرو خارجی

البته چند ماهی است که میزان صادرات قهوه این کشور کاهش یافته است. بنا بر آمارها، محموله های قهوه خارج شده از این کشور در ماه اکتبر حدود 2/7 میلیون کیسه (هر کیسه حدود 60 کیلوگرم وزن دارد) بوده است که در مقایسه با 2/2 میلیون کیسه صادرات ماه سپتامبر حدود 23 درصد رشد را نشان می دهد اما میزان صادرات ماه اکتبر سال گذشته برزیل 3/175 میلیون کیسه یعنی تقریبا 18 درصد بیشتر از صادرات سال جاری بوده است. علت اصلی این کاهش بارش بیش از حد لازم، فصل نامناسب بارش، تاخیر در برداشت و کاهش شدید کیفیت بخشی از محصول عنوان شده است.



آینده اقتصادی برزیل

سریال های خارجی , استارتاپ های موفق خارجی , اسم خارجی

دانلود فیلم عاشقانه خارجی , دانلود رمان خارجی , تور ارزان خارجی

گفته می شود ورود برزیل به عرصه جهانی به طور نمادین با اعطای میزبانی بازی های المپیک سال 2016 به این کشور رقم خورد. برزیل همچنین در سال 2014 نیز میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، تا سال 2014 برزیل با پشت سر گذاشتن انگلستان و فرانسه به پنجمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل خواهد شد و تا سال 2025 سائوپائولو پنجمین شهر ثروتمند جهان خواهد بود.

بازیگران خارجی , ساخت وبلاگ خارجی , مجله خارجی


ویدیو : تاکتیک برزیلی در پول درآوردن از خارجی ها