تاپ مولر آخرین گزینه تراکتور : احتمالا در هفته آینده تاپ مولر به تبریز سفر ...


احتمالا در هفته آینده تاپ مولر به تبریز سفر می کند تا در صورت رضایت از شرایط این تیم، کارش را به عنوان مربی جدید نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آغاز کند. تماشا: سرانجام مقدمات حضور آرش افشین در تبریز فراهم شد تا این انتقال پرسروصدا به سرانجام برسد. از ترکیه خبر رسیده آندرانیک تیموریان اولین بمب بزرگ تبریزی ها در نقل و انتقالات خواهد بود.

تیموریان که چندان علاقه ای به کارکردن با قلعه نویی نداشته و خاطرات بسیار خوبی از تبریز دارد، با پیشنهاد مالی مدیران این باشگاه موافقت کرده و احتمالا ممکن است بعد از بازی های ملی راهی تبریز شود.

آخرین خبر , گزینه دو , آخرین اخبار

مدیران تراکتورسازی قصد دارند در کنار تیموریان از پژمان نوری هم در ترکیب تیم شان استفاده کنند و مذاکرات نهایی با این بازیکن هم انجام شده است. نوری با تراکتوری ها به توافق نهایی دست یافته و مبلغ قراردادش هم مشخص شده، اما انتقال به تبریز را مشروط به مشخص شدن تکلیف ملوان کرده است.

منبع آگاه تراکتورسازی خبر داده چهارمین بمب مدیران تراکتور در نقل انتقالات، خسرو حیدری است. از سوی دیگر خبر رسیده به مدیران تراکتور گزینه خارجی مدنظرشان را پیدا کرده اند. گزینه ای که برخلاف نام هایی مثل هیدینک و ویلاش بواش غیرمنطقی به نظر نمی رسد. کلاوش تاپ مولر سرمربی سابق لورکوزن بر سر مسایل مالی با تراکتوری ها به توافق رسیده و می خواهد قبل از بستن قرارداد، از امکانات این باشگاه دیدن کند.

احتمالا در هفته آینده این مربی آلمانی به تبریز سفر می کند تا در صورت رضایت از شرایط این تیم، کارش را به عنوان مربی جدید نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آغاز کند. هرچند که هنوز پرونده علی دایی هم بسته نشده است.


ویدیو : تاپ مولر آخرین گزینه تراکتور