تاسیس شركت‌های هلدینگ در بخش تعاون :         مدیركل دفتر امور تعاونیهای نوع ...



 

 

جواز تاسیس , جواز تاسیس در کرج , آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی

 

 

مدیركل دفتر امور تعاونیهای نوع جدید وزارت تعاون گفت: به منظور حمایت از تعاونیهای موجود و افزایش سطح بهره‌وری تعاونیها، تشكیل شركت‌های هلدینگ، سرمایه‌گذاری و تأمین نیاز در دستور كار بخش تعاون قرار دارد.


حمید قاسمی‌امیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: یكی از تدابیر وزارت تعاون ایجاد "شركت‌های هلدینگ "، شركت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین نیاز به منظور حمایت از تعاونیهای موجود و افزایش سطح بهره‌وری تعاونیهای موجود است كه تا كنون نتوانسته‌اند با حداكثر ظرفیت فعالیت كنند.


وی ادامه داد: وزارت تعاون قصد دارد از تجمیع پتانسیل‌های موجود شركت‌هایی را تشكیل و تأسیس كند كه در واقع رافع مشكلات شركت‌های تعاونی باشند كه وظیفه پشتیبانی و حمایت از شركت‌های تعاونی موجود را بر عهده خواهند داشت.


وی افزود: یكی دیگر از تدابیر بخش تعاون تشكیل و راه‌اندازی شركت‌های توسعه سرمایه‌گذاری تعاون با تجمیع سرمایه‌های اندك مردم است به این مفهوم كه طی مشوق‌هایی سعی خواهیم داشت سرمایه‌های اندكی را كه مردم با هدف دریافت نرخ بهره‌ در بانك‌ها سرمایه‌گذاری كرده‌اند را تجمیع و این اعتبارات را در بنگاه‌های اقتصادی و چرخه تولیدی كشور تزریق كنیم تا به این سبب ضمن تقویت تولیدكنندگان، بتوانیم موجبات اعتلای بخش تعاون و توانمند شدن تعاونگران را سبب شویم.


مدیر كل دفتر امور تعاونیهای نوع جدید گفت: طی سال جاری با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود تعاونی‌ها قصد داریم نسبت به توسعه بخش تعاون و فرآیند فعالیتی تعاونی‌های موجود اقدام كنیم البته برای تحقق این امر می‌توانیم از منابعی كه در بند ۲ ماده ۲۹، اعتبارات سفرهای استانی تخصیص یافته به تعاون، اعتبارات قانون بودجه سنواتی سال ۸۹، منابع تخصیصی به بخش تعاون از طریق بانك توسعه تعاون و صندوق مهر رضا استفاده كنیم.


وی تصریح كرد: ارتقا روحیه تعاون بین دستگاهی و سازمانی به منظور تحقق اهداف تعیین شده در چشم‌انداز و افزایش حداكثری سطح بهره‌وری از منابع یكی دیگر موضوعاتی است كه مسئولان تصمیم‌ساز مجلس و دولت باید به آن توجه داشته باشند.... /  خبرگزارى فارس

 



ویدیو : تاسیس شركت‌های هلدینگ در بخش تعاون