تازه ترین فیلم داریوش ارجمند از نیمه شعبان روی پرده می رود+عکس : فیلم سینمایی ...



فیلم سینمایی «بدون اجازه» به کارگردانی مرتضی هرندی و تهیه کنندگی محمود فلاح از نیمه شعبان به نمایش عمومی درخواهد آمد.

 

به گزارش شبکه ایران و به نقل از «بانی فیلم» فیلم سینمایی «بدون اجازه» به کارگردانی مرتضی هرندی و تهیه کنندگی محمود فلاح از نیمه شعبان به نمایش عمومی درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «بدون اجازه» که سال گذشته در بخش مسابقه جشنواره پلیس نیز شرکت کرده بود، از نیمه شعبان در گروه عصر جدید به نمایش عمومی درخواهد آمد.

 

واروژ کریم مسیحی آنونس فیلم را ساخته که از دوشنبه هفته آینده پخش تلویزیونی و از شنبه در سینماها به نمایش درخواهد آمد.

 

 

بارکد جدید‌ترین ساخته مصطفی کیایی یکی از بهترین فیلم‌هایی است که امسال روی پرده , تازه ترین فیلم ها و سریال ها , تازه ترین فیلم های هالیوود

 

ابراهیم حقیقی نیز طراحی پوسترها را برعهده داشته و طبق برنامه ریزی ها اکران از نیمه شعبان در 15 سینما آغاز خواهد شد. این فیلم در پاییز سال 89 در تهران مقابل دوربین رفت و در جشنواره فیلم فجر همان سال نیز به نمایش درآمد.

 

 

ورود داریوش ارجمند به سینما با فیلم , داریوش ارجمند , پرفروش ترین فیلم های ایرانی

 

داریوش ارجمند، مهدی پاکدل، نسرین مقانلو، امیریل ارجمند، حمید طالقانی، باران زمانی، زهره حمیدی، سولماز آقمقانی، فرج ا... گل سفیدی، ساناز کمالوند و... و با معرفی یاسمینا باهر و با حضور محمد کاسبی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

«بدون اجازه» مضمونی اجتماعی دارد و با نگاهی نو به نوعی از جرایم که در جامعه حال حاضر نیز به وفور یافت می شود می پردازد.... / شبکه ایران


ویدیو : تازه ترین فیلم داریوش ارجمند از نیمه شعبان روی پرده می رود+عکس